Gå til innhold

Gruer meg til i morgen.............


♥Hilde & Emilie♥

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt blødninger i 3 dager nå......og i morgen skal jeg til gyn. pol. på innvendig ultralyd....!!!!

Har også hatt en del smerter så er redd dette går gærne veien..........!!!!

Gruer meg til jeg skal dit,men skal bli godt og få bekreftet om alt er bra eller ikke!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

inntil det motsatte er bevist får du tenke at dette går bra!

Jeg hadde jo som sagt blødninger i halvannen uke jeg, og likevel stod alt bra til med den lille.

 

uansett hvor mye du gruer deg eller ikke, så er det jo ikke så mye du kan gjøre før den tid... men lever den lille enda, er det best for den at du ikke stresser og tenker så mye positivt som mulig!

 

:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt betryggende og vite at det er flere som har blødd, og som det går bra med.....!

Føler bare at det er en helt pyton sitasjon..........skal være glad når jeg er ferdig i morgen.....har time kl 10.40....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan du tenke på at faktisk så mange som 25% av alle gravide har blødninger i løpet av svangerskapet, uten at det er noe galt!

 

Innvendig UL går megaraskt da. Hvor langt er du på vei?

Er du mindre enn 6 uker er det jo ikke mye du får se..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

man kan nok ikke høre hjertelyden, så vidt jeg vet, men det er mulig å se hjertet på innvendig UL.

 

Ser ut som tre pixler som blinker omtrent. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten så trenger ikke smerter å være negativt heller. forklar smertene dine da.. er de som menssmerter på en måte?

Da kan det nemlig være livmora di som strekker seg. jeg har hatt masse smerter av den typen. Strekker og strekker seg. også jeg som var så glad for nå skulle jeg slippe mensen på noen måneder!

;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smertene jeg har hatt og har er omtrent som menssmerter ja......føles liksom som om hele greia nedi der knytter seg sammen og vrir seg rundt!!!!!!!!

Men hvis det er livmoren som strekker seg.......er det normalt å blø i tillegg da da????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, jeg blødde og hadde smerter på en gang, iallefall! hadde smerter lenge før jeg begynte å blø også..

 

skal krysse fingra for deg! tenk positivt enn så lenge!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde smerter noen dager før jeg begynte å blø jeg også........!

Ble mer optimistisk etter alle svarene fra deg..........:):)

Når har du termin forresten??? (vintersol)

 

Takk for at du er den du er........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, du er god da:)

 

Vet hvor fortvila det er å ikke vite noenting og bare gå og vente innvendig UL. Første gang jeg var inne fant de ingenting, så jeg måtte tilbake en uke etterpå for å lete også.. men da fant de den lille skatten min da! Så på meg så de det ikke før jeg var 7+0

 

Har termin sånn i månedsskiftet juni/juli. Har satt 30juni selv, legen mente det kunne være 4juli. så den forskjellen bryr jeg meg ikke stort om:)

 

husk at SA-smerter ofte er utrolig intense og plagsomme, som kramper der du brekker deg i to..

sånne mensmurringer/menskramper er som regel voksesmerter.

 

Nå er det de få som opplever SA/MA nesten uten å merke noenting, men det er gjerne de som får gjentatte aborter som opplever dette.

(noen er mer utsatt for det enn andre)

 

Jeg krysser fingrene for deg jeg, Hilde, har en god følelse for at du vil få gode nyheter i morra:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får holde motet oppe til i morgen:)

Hvor i landet befinner du deg forresten?

Jeg bor en halvtime fa Gjøvik......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sa smerter kommer somregel i rie tak..ikke fødselsrier,men er gaanske vondt,og noen kjenner pauser mellom smertene slik det er med rier...

 

håper det går bra med deg og at du smiler etter ul i morgen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei Hilde. Jeg kommer fra Vestfold men bor for øyeblikket på Notodden. håper å kunne flytte til vestfold i løpet av et års tid eller noe..

 

la oss høre fra deg hvordan det går da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til imorgen!! Jeg har tre venninner som alle hadde blødninger den første tiden. Det var nesten daglige blødninger. Det gikk heldigvis bra med de.

 

 

Har hatt masse tanker om SA siden det tok oss 2,5 år å bli gravide. Det er jo som regel en grunn hvis det skjer. Da er det en svikt enten ved embryo eller morkake. Naturen rydder opp...

 

Uansett ønsker jeg deg masse lykke til og krysser fingrene for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...