Gå til innhold

Hvor tidlig fikk dere vite at det var toeggete tvillinger?

Nå har jeg tre gull;-)!

Anbefalte innlegg

De såg først ikke at det var to hos meg, men når de fant det ut i uke 7 låg de langt fra hverandre med hver sin fostersekk og veldig tykk og tydelig skillevegg. Har nå skjønt at dette ikke er "nok" til at det er toeggete, men når kan de se det på morkaka? Syns det hadde vært greit om de var toeggete, må være veldig kjedelig å være prikk lik en annen person:-)

Fortsetter under...

Tror man må ta en DNA prøve når de er født for å være HELT sikker. Hvis det er 2 ulike kjønn er det jo sikkert at de er toeggede. Mine lå også i hver sin ende av livmoren (vi så ikke den andre før rett før vi skulle avslutte undersøkelsen). Jeg venter en gutt og en jente. :-)

ved ul i uke 18 da vi fikk vite at d va tvillinga..

da sa han å at d va tjukk skillevegg..

men så nu me fødseln spurte jordmora om dæm va enegga, sidn d bare va ei morkake.. har d nåt å si??

Dæm e nu iallefall vældi forskjelli allerede nu, så æ kan ikke tru at dæm e enegga, sånn som jordmora trudde.

Vi fikk vite det på ultralyd i uke 8, det var tydelig skillevegg og to morkaker. Og ved ultralyd i uke 20 fikk vi vite att det var en gutt og en jente så da er det jo ivertfall helt sikkert att de er toegga. nå er jeg i uke31 og går til ultralyd hver uke, der har vi fått bekreftet kjønn og att de er toegga hver gang! Gleder meg til de kommer ut, de skal hete Emil og Emma

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...