Gå til innhold

så skal jeg til legen for ny kontroll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennende ..............

Vet ikke helt hva man gjør på andre kontrollen eller 3 eller 4 for dens aks skyld. Jeg har første dagens første legetime og må straks komme meg avgårde tar litt tid å komme seg dit spesielt når man ikke vet om trikken kommer når den skal.

Blir ihvertfall ikke ventetid på legekontoret da. :-)

Så får vi se om jeg fortsatt blir sykemeldt. Jeg har hele tiden håpet på å gå over i aktiv men de siste dagene har vært helt forferdlige uten at jeg har gjort noe som helst så nå vil jeg heller ha vanlig sm.(BL)

Ønsk meg lykke til da dere. :-)

Og en god morgen til alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*lykke til! Jeg skal på min andre i morgen:o Vet ikke helt hva som skal skje jeg heller.. bare att jeg skulle få høre fosterlyden:D

Skrevet

Ja, lykke til! Det går nok bra. legen min sier de ikke lengre skriver ut aktiv sykemelding, men det kan hende det er forskjellig fra lege til lege. Sjøl skal jeg til jordmor neste gang! Blir kosli, har hørt så mye bra om henne!

La oss nå høre fra deg, Tia!

- har sjøl termin 5. juni!

Skrevet

Da var jeg hjemme igjen... :-)

Fikk høre fosterlyd. så herlig.

Legen skvatt litt, for hun fikk så vidt satt den til magen før hjerteslagene hørtes veldig klart og tydlig. Hun så at stort sett må hun lete litt for at det skal bli så klart.

Desverre går jeg fortsatt ned i vekt men heldigvis ikke så mye denne gangen, så det var ikke stort å bekymre seg over.

Men allt er ihvertfall bra med babyn, :-) og jeg er sykemeldt på fullt ut året. Og har ny time satt opp for ny sykemelding etter det.

Så nå er det UL neste. Her går jeg å gleder meg til 29 desember istede for 24 ja. Og heldigvis kan samboer være med da for han har fri fra jobben i romjula.

Skrevet

Så gøy at du fikk høre fosterlyden da:) Blir mer virkelig med en gang liksom...

Skrevet

Godt å høre alt gikk så fint ;o) Bare å GLEDE seg til UL, det er moro det :o) Jeg og går ned i vekt, men ikke mye da, og har nå litt å ta av så ingen fare.. er nå snart i uke 22 og nå begynner nok kiloene å komme, merker lysten på snop og mat er blitt mye bedre hehe

Masse lykke til fremover ... kjekk tid du går inn i nå

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...