Gå til innhold

pakke sykehusbaggen...

kiara85*snartmammatil2*

Anbefalte innlegg

jeg tror det er på tide at jeg pakker sykehusbaggen ordentlig nå... har bare pakket ned kosedressen min :S.... men det virker som om dem ti røde rosene og den runden jeg fikk i senga igår gjorde sitt....

har hatt kynnere i hele natt og nå kommer de litt mer regelmessig og faen så vonde..... kjens ut som om jeg lekker litt fostervann og...

så nå sitter jeg her med skrekkblanda fryd og tør ikke vekke sambo... han vet at jeg er oppe å går, men sa bare at jeg ikke fikk sove... hadde jeg sagt hvorfor så hadde vel ikke han fått sove heller :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7431177-pakke-sykehusbaggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja han har stått opp nå.... fikk beskjed fra føden om å ta meg en god dusj og spise frokost.... så nå er det gjort... så da sitter jeg her og vurderer om når jeg skal kjøre....

den cden jeg tenkte å brenne til fødselen er jo fortsatt bare en tenkt ting... sånn er det når man er født treig....

4 uker siden jeg sa jeg skulle pakke baggen, men først i går ble den pakka. Den er stor. Den er nok i klassen bør ikke løftes av gravide. Har et stykke til sykehuset, har tatt med litt mer enn jeg treng. F.eks ekstra sett med kle til 2 åring og pappa + hjemreisekle til babyen. Faren er ikke så god til pakking ( eller litt for god alt må være støket og kant til kant) så tørr ikke ta sjansen på at han skal komme senere med de jeg trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...