Gå til innhold

Nå rabler det.................

Anbefalte innlegg

GRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg orker ikke mer... seriøst.... orker ikke dette mer!!!

Hva faen skal man gjøre da... Har ikke sovet sammenhengende mer enn toppen to timer hver natt på 3 månder nå... Jeg kommer jo til å få mer søvn når ungen kommer!!

Det kribler så J****** i beina.....!!!!!!!

Fra jeg prøvde å legge meg sånn rundt midnatt til nå har jeg stått opp og lagt meg 6 -7 ganger... for hver gang blir det værre og værre....

En gang hadde jeg lyst på mange barn - men den tanken er nå til revurdering... for så J****** jevt å gå gravid er det virkelig ikke!!!!!!!!

Bare det blir morgen nå så skal jeg ringe fødepoliklinikken og prøve å fremskynde overtidstimen min. Jeg MÅ få komme dit i morgen... bare må!!!!

Nattas syteinnlegg... Håper dere alle ligger og sover godt... Prøver meg på nytt nå..... God natt og takk for at jeg har et sted å spy ut frustrasjonenen mine!!!!:)))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7431133-n%C3%A5-rabler-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har tenkt litt på det samme, trodde jeg hadde forberedt emg på alle vondtene man kunne få som gravid, men er jo heeeelt utrolig hva man faktisk kan få!!

urolige bein og søvnløshet er iallefall noe som tærer utrolig!

håper du fikk sove igjen, og får prøve å trøste deg meg at du max har noen dager igjen....(vet det ikke er store trøsten)

sender deg masse masse varme tanker iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...