Gå til innhold

Mammatøy selges:


Lapez

Anbefalte innlegg

Jeg stod å prøvde på meg alt i garderoben nå, og oppdaget til min store forskrekkelse at til å med mamma klærne har blitt for små! kjempevond å ha på, endten ble det glippet så magen visstes fordi genserne er for små, eller så ble magen presset innover av mammabukse strikken. Jeg elsker de klærne, men fant ut at siden de ikke er passa må jeg vel bare selge dem...

 

Det er to kjempefine dongri bukser med god magekant fra Hennes&Maurits, et par mammaskjorter, noen tynne mammagensere fra Cubus i forskjellige farhger, noen tynne gensere og mammatopper, det meste er H&M, men noe er fra Usa, og Lindex.

 

Tilsammen er det verd mye mer en 1200, men jeg vil egentlig bare få solgt det, så jeg sier 1200 kroner for hele pakken=D

 

Noen interesserte? Alt er i str S og M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skulle ikke du selge til en inne på Ung og Gravid?

 

Jeg er egentlig veldig interessert, men jeg må vente til etter jul tror jeg.. sånn økonomisk sett.. jeg antar at du er interessert i å selge før den tid;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

Jeg hørte ikke mer fra henne... Hvis du vil kjøpe de, kan jeg vente med å sende de til over jul=)? Så lenge jeg får sendt de før 11 februar så;) For da flytter vi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...