SuSiii Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 er som regelmessige kynnere,men gjør lit vondt...ikke enormt vondt,men sånn ubehagelig...kan det være noe på gang,eller blir kynnerene vondere nå på slutten av sv.skapet...er så spent at jeg ikke får sove...håper noen kan svare,ikke så lett for dere å vite da men,håper det er noen litt erfarne her...
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Hehe... of.. stakkars. Aner ikke... sitter selv og teller min på vondter. Har hatt sammentrekninger som er alt fra helt okei til veldig vonde med 3-5 min mellomrom i snart en time. Samt en liten blødning som gav seg. :-) Siste halvtimen har det begynt å gå utover ryggen også, så det er her litt vel mye spenning i løpet av natta :-) er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se hva som skjer utover natta :-)
SuSiii Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 hehe,oi,ja da er vi to som sitter å har sammentrekninger,litt vondt og er forvirra,hehe:) her er det 4-5 minutter mellom hver gang,og varer i 1 minutt... er rart også,sitter jo her å håååper på å få kjempe vondt,ikke mange gangene i livet man gjør det...men kan det ikke bare være rier,få skikkelig vondt,reise på føden,føde raskt,å få en fin dato:o) har liksom bestilt fødsel den 12.12 jeg,hehe du får ha lykke til utover natten januarbaby,å holde meg oppdatert,siden vi sitter litt i samme situasjon her:o)
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Will do... Lykke til, til deg også :-) Husk å oppdatere du også! :-) Nå dreper rygge meg snart her.. men jeg har ikke så lange tak som du da.. her varer de alt fra 30 sek til 1 min. :-)
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Oppdatering fra meg: Nå har jeg prøvd å sove litt, en det er et heller dårlig prosjekt. Har fått blundet en liten halvtime ad gangen fra kl 2. I to tiden tror jeg slimproppen gikk, i to omganger. Skikkelig seigt tyggegummi slim med masse blod i (sorry detaljene) Som måtte draes ut, ikke akkurat stor og i mengder, men kom to ganger. Etter siste gangen i 5 tiden slo mens smerter noe helt sykt inn, etter å ha vært mensfri i ni mnd, husker man absolutt hvordan de kjennes ut nå! Det skyter vanvittig ned i venstre fot, og begynner å bre seg bakover. Det er direkte vondt nå når snuppa beveger på seg, spes nede ved bekkenet, og kynnerne/riene begynner å endre på seg. Kl 8 tenkte jeg å ringe legen min, liker ikke å ringe sykehuset. Er spent nå om det fakitsk er i gang eller om det bare er falsk alarm. Men aller mest spent er jeg på om det skulle være noe på gang, får vi hilse på snuppa da, eller stopper de oss for x antalls gang? :-) Hvordan går det med deg gravidgang? Skjer det noe action hos deg? :-)
SuSiii Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2006 har du blitt stoppet før? høres jo ut som noe er på gang hos deg da:) jeg har fått sovet litt,ett par tre timer,men våknet litt innimellom...får ikke sammentrekninger like ofte,men gjør vondere i ryggen av di jeg får...har hverken gått noe vann eller slimpropp her...så ser ikke så lyst ut som jeg trodde det skulle gjøre i løpet av natten,så jeg får se om vondtene tar seg opp...men blir litt bekymra også jeg,håper alt er i orden liksom...ikke lett dette,når alt blir en første gang,ingen erfaringer og sånn,men får stole på kroppens signaler:) lykke til,når i januar har du termin??
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Japp.. ut og inn siden uke 24. Men det har vært rolig nå i noen uker, så jeg trodde at NÅ hadde det roa seg og jeg fikk fred til over nyttår. Men neida :-) Nå åpner legekontoret om ti min, og da skal jeg ringe. Her kommer det og går det regelmessig, men varierer i hvor vondt det er... men slitsomt er det hvertfall :-D Har termin den 29 Januar, så er enda litt tidlig for snuppa å komme ut. Lykke til, håoer vondtene kommer seg.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå