Twig Skrevet 11. desember 2006 #1 Del Skrevet 11. desember 2006 ..at det er mye å stri med før jul, men såå dødt daa ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anesam Skrevet 12. desember 2006 #2 Del Skrevet 12. desember 2006 Hihi! her er alle gavene i hus, og jeg er hjemme med mini etter operasjonen! så vi har det ikke så travelt for tiden! :-) I tillegg skal jeg bare jobbe t o m mandag 18. des, så jeg har plenty med tid til å ordne resten den siste uken, når mini er i bhg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
futte (tm) Skrevet 12. desember 2006 #3 Del Skrevet 12. desember 2006 Tiden går altfor fort! Rekker ikke noenting. Masse julegaver igjen! Og så skal den ungen hentes og leveres i barnehagen HVER dag!! Jobbe åtte timer skal man og. (Er lit i undertid på jobben. Dårlig samvittighet.) Mat skal man ha og søvn og, gitt. Og så vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive her da. Lurer ikke på så mye lengre og det er ikke de store milepælene som passerer. En "Whoho, tann nummer 11!!" tråd blir litt teit. Er inne og leser hver dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nj♥ Skrevet 12. desember 2006 #4 Del Skrevet 12. desember 2006 Dagene flyr igrunn..... Truls er blitt 12 dager allerede. Julegavene er i hus, så vi har det vel igrunn ikke travelt, men tida går nå uansett veldig fort. Må bare nyte hver time og hver dag med lille babyen, kan jo hende det er siste gang. Og tida går jo så altfor fort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 14. desember 2006 #5 Del Skrevet 14. desember 2006 Travelt ja. Ask har vore eit lite monster dei siste par vekene, sint og sutrete om dagen, umulig å legge, våknar og skrik mykje om natta. Men eg kan ikkje sjå at det er noko gale. Sjølv er eg sliten, og skulle til tider ønske han gjekk i barnehage... Ellers så sit eg og lagar julekort og julepresangar store delar av kvelden, så det er ikkje så mykje tid eg har på pc'en no for tida. Men gubben har ferie neste veke, så frå og med laurdag håpar eg på å få tid til å jobbe med juleting på dagtid, så eg kanskje kan bli ferdig i tide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå