Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver litt kort her, og si fra hvis du trenger mer info.(ja ja kort og kort) =o)

Snakket som sagt med deg tidligere, ang min samboer ville ut av forholdet. Han har hatt en tøff oppvekst og han sliter med en del problemer psykisk. Vårt forhold har vært helt topp, utenom hans problemer. Men jeg skjønner at han sliter med at han føler seg mindre verdt enn meg! Ikke noe god følelse det. Han klarer ikke løse problem, han bare skyver de unna uansett hva det er. Jeg må p åen måte ordne opp mye for han. Men jeg elsker han, og vi planlagte bryllupet vårt for bare 3 mnd siden.

Det som skjer er at han nå innleder et forhold til ei jente, som har lagt flat etter han i 10 år!!! Med det resultat at jeg fikk ho i vrangstrupen allerede da vi ble sammen for 8 år siden, Han har hele tiden sagt han ikke har sansen for ho, at ho bare er mindre smart og travel.

Dette sårer meg så klart helt vanvittig, men jeg tror egentlig ikke han helt vet hva han hverken vil eller har satt igang. Han klemmer og stryker og forteller meg at han er glad i meg... Forvirrende. Hva tror du?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...