Gå til innhold

Tok test i dag!! POSITIV!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke prøvd så veldig lenge. Fra august, har mistet en gang i mellomtiden. Satser på at det går bra denne gang :)

Ønsker at dere alle får en spire nå snart!

Sender masse babystøv,******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* LYKKE TIL!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!!!!! Dere må kose dere masse fremover!! Kan jeg spørre om oppskriften?

Masse lykke til!

Skrevet

så gøy da :)

gratulerer kjempe masse & lykke til-håper alt går bra videre :)

suger til meg masse babystøv :)))

Skrevet

Gratulerer alt alt alt for mye:D:D:D:D

Jeg trenger også oppskrift.. min virker ikke veldig god..

Masse masse masse lykke til!:)

Skrevet

Tusen takk for det :) Oppskrifta ja,... Etter at jeg mistet har vi faktisk bare latt det gå sin gang, ingen telling av dager, eggløsning osv. Vi har også fått hele familien til søstera mi i huset for ett par mnd så vi er nå ni mann i huset, pluss en hund og to katter. Hehe..Så det har ikke blitt så mye hanky panky for å si det slik. Men tydeligvis har det funket alikevel, når du minst aner det! :)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Hiiiiiiiiiiiik etter babystøv;)

Skrevet

Gratulerer!!!

Kos deg med graviditeten ;)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Lykke til videre!!!

Klemklem!!

Skrevet

Gratulerer!!!

Suger til meg babystøv og håper å treffes på første tri snart...

Skrevet

gratulerer så mye:) lykke til denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...