Gå til innhold

kryss fingrene for meg nå jenter...

Anbefalte innlegg

slimproppen har gått og hodet er festa, så litt klar må jeg jo være? har hatt mye kynnere siste dagene, så nå skal jeg skikkelig bruke samboern for alt han er verd, så får vi håpe at noe skjer. jeg er så dritlei av vondt bekken, hodepine osv så nå får det starte inatt ellers streiker jeg fra imorgen av! lån meg litt fødestøv vær så snill...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7430521-kryss-fingrene-for-meg-n%C3%A5-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤4

du får alt mitt for jeg skal ikke føde før julaften

jeg har avfunnet meg med det

god pulings!

haha

huff, jeg vil ikke ta fra deg fødestøvet *gir litt, men ikke alt, tilbake* ********************************************************************************************************************************************************** kanskje vi skulle slå følge inn i fødselens verden?? :-)

hadde vært flott det..men jeg har mistet all tro..hehe..så du kan like godt ta det! Jeg får vel mitt når tiden er inne...

Nå når jeg skulle legge meg ble jeg naturligvis sulten...hva gjirumeg

skal dere forresten holde på så sent som dette?? Er du gal, dame, det MÅ være fødeenergi i så fall!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...