Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Del Skrevet 11. desember 2006 Nå er jeg ingen fan av Ari Behn, sånn at det er sagt. Men synst Isadora er litt søtt. For såpeaktigt sier min mor ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 12. desember 2006 #2 Del Skrevet 12. desember 2006 Må innrømme at jeg er enig med moren din ;-) Isadåååra lissom ;-) Hva med bare Isa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #3 Del Skrevet 12. desember 2006 flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fallerifallera Skrevet 12. desember 2006 #4 Del Skrevet 12. desember 2006 Må innrømme at jeg tenker på sminkemerket Isadora jeg da.. Litt for sukkersøtt etter min smak, men smaken er jo som baken og alt det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. desember 2006 #5 Del Skrevet 12. desember 2006 Ugly bugly... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #6 Del Skrevet 12. desember 2006 Isadora er kjempefint!!! :-) Klassisk og pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #7 Del Skrevet 12. desember 2006 enig med mor din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love my kidz Skrevet 14. desember 2006 #8 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg personlig synes det høres så dramatisk ut. Litt for mye liksom. Men det er jo bare min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #9 Del Skrevet 14. desember 2006 Synes det passer veldig godt som et mellomnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 14. desember 2006 #10 Del Skrevet 14. desember 2006 Enig med din mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #11 Del Skrevet 14. desember 2006 Flott navn, et av dem jeg har på min liste, men ISIDORA liker jeg bedre. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseando...♥ Skrevet 14. desember 2006 #12 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg synes det er altfor pompoest og jaalete. Maa si meg enig med din mor, ja... -Dessuten faar jeg helt brekninger av hele den fyren der, og boikotter alt av navn som de har plukket ut! Se i navnestatistikken paa navnet Leah, saa ser du hvordan det ser ut! Fysjom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #13 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg synes at navnet Isadora høres ut som en som kunne vært en av de slemme stesøstrene til Askepott:) Ikke fint i det hele tatt! Eller en prostituert! Not nice at all! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå