lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 tenkte bare spørre om det er noen som ikke er sylfider, som har lagt ut magebilder av seg selv? jeg er overvektig og i uke 9 og er veldig spent på hvordan mage jeg får og når den kommer. har dessverre mye fett akkurat på magen. er redd for å ikke få gravidmage liksom..... noen som ellers har noen erfaringer og kan fortlle? blir veldig glad for svar! klem!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Hei du:) Har ikke lagt ut magebilder desverre, men jeg er overvektig. Altså før graviditet (dette er andre gangen) veide jeg 94 kilo og jeg er bare 168 høy. Jeg fikk fort mage, men den ble jo litt kvapsete. Nå er jeg i uke 27 og har skikkelig rund og fin gravidmage selv om den selvfølgelig er mykere utenpå enn tynne sine mager. Min er mykest/slappest nederst, men ganske hard og fin lenger opp. Fra jeg var i uke 19-20 spurte selv folk jeg nesten ikke kjente hvor langt jeg var på vei så det var tydelig at det var gravidmage og ikke en veldig feit mage:) Gled deg til den kommer, den blir fin... Jeg ser forresten spark fint utenpå nå i uke 27 enda fettet ligger godt utenpå
muslingen Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 gå på 90+ forumet. der ligger det noen tråder med bilder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå