Gå til innhold

Jeg tror egentlig ikke på sånt......

Anbefalte innlegg

...men nå har dere mulighetne til å overbevise meg! Da jeg flyttet i juni, var det et par ting som forsvant for meg. For det første savner jeg et smykke som jeg er veldig glad i. Det er av merket "Dyberg og Kern", sølvfarget med det ganske stort anheng formet som en ca ti cm lang spiss med store blanke "juksediamanter". Det andre jeg savner er et langt forholdsvis smalt, svart skjørt. Skulle så gjerne hatt det til jul! Har lett OVER ALT, så nå setter jeg min lit til dere. Er det noen som "ser" disse to tingene? Da hadde jeg blitt vanvittig glad - og overrasket! :-)

Fortsetter under...

Tusen takk, Twig! :-) Fødselsdatoen min er 10.12.74 hvis det kan hjelpe. Ellers så kan det hende at du er inne på noe, ihvertfall angående skjørtet - har satt igjen en svart søppelsekk med klær som skal kastes hos svigers, får sjekke om skjørtet har forvillet seg inn i den!

Hei mam-mam-mam!

Kan jo prøve jeg òg..

Fikk først noen liknende bilder som twig over her, men noe annerledes inntrykk også. Muligens fordi disse tingene er flyttet på. Kanskje refererer jeg til hvor de har vært, ikke hvor de er...?

Vel, skjørtet får jeg opp sammen med et plagg som er hvitt, dette er i helt tynt stoff, nesten sånn chiffong. mener dette er inne i et skap, og føler at skjørtet henger. Med det er det nærtliggende å anta at skjørtet er hengt opp under dette andre lyse plagget? F.eks. på en kleshenger, men kan også ligge like ved.

Hva det smuykket angår, får jeg også frem en eske, ev en skuff. Klarer ikke å se så mye rundt, men mener at dette ikke er ei sånn "roteskuff", det er mer orden, lagt på rekke her... Her er også et møbel i helt lyst treverk. Tror det er lakkert/glatt overflate.

Dette ble da noe;0)

Håper du finner tingene dine, og at du blir litt mer overbevist;0)

Oi, dette var nesten litt skummelt...! Vi har en hvit kommode på soverommet. Tenkte jeg fikk kikke der en gang til, og jamen lå ikke smykket der i en skuff i en liten, svart eske! Sykt! Det eneste som ikke stemte, var at skuffen er ganske rotete. Nå skal jeg lete videre etter skjørtet! Takk skal dere ha begge to!

Hilsen meg - ikke fullt så skeptisk lengre. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...