Gå til innhold

overstimulert av purgeon..

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har hatt min første kur med purgeon(sprøyter), og har reagert veldig! Da e jo både positivt og negativt da. Men i dag håpa eg på å få satt eggløysningssprøyta, men da var så mange egg som var modne at risikoen for femlinger(!) var stor. E jo kjempe gøy at da fungerer, men samtidig frustrerande at når eg endelig nerme meg EL, så e da for mange. Har fått forbud mot ubeskytta samleie i 2 veker..

E da nåken som har erfaring med purgeon? Tok det lang tid før legen fann rett dosering?

Blir mykje venting, og dyrt e da og.. Men da e jo vert da:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7430015-overstimulert-av-purgeon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

da er de tikke rart du ble overstimmulert. Såpass høye doser bruker man gjerne i forbindelse med ivf.

Det som er vanligere er å begynne på 50 IE evenutellt 73 E og så sjekke underveis med UL hva som skjer.

har selv vært igjennom flere runder med puregon og fikk kun et eg hver gang, spøytet også 50/75 IE ig var på UL flere ganger.

nei har heldigvis ikke barn. Det klaffet ikke da vi prøvde, emst sannsynelig vel fordi livmoren og eggstokkene var "forkrampet".

Jeg har utviklet artrose i knærene og derfor går jeg til osteopat og det var han som fant ut dette med livmoren og eggstokkene. Med ødelagte knær er det ikke aktuellt å få barn lengre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...