Gå til innhold

overstimulert av purgeon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har hatt min første kur med purgeon(sprøyter), og har reagert veldig! Da e jo både positivt og negativt da. Men i dag håpa eg på å få satt eggløysningssprøyta, men da var så mange egg som var modne at risikoen for femlinger(!) var stor. E jo kjempe gøy at da fungerer, men samtidig frustrerande at når eg endelig nerme meg EL, så e da for mange. Har fått forbud mot ubeskytta samleie i 2 veker..

E da nåken som har erfaring med purgeon? Tok det lang tid før legen fann rett dosering?

Blir mykje venting, og dyrt e da og.. Men da e jo vert da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor dose hadde du da:-) Har ikke reagert slik jeg da...

Skrevet

Begynnte med 100 i seks dagar, så 150 i seks dagar til. Men legen lovte meg fleire ultralydar neste gang. Blir spennande kor lang tid da tar!

Skrevet

da er de tikke rart du ble overstimmulert. Såpass høye doser bruker man gjerne i forbindelse med ivf.

Det som er vanligere er å begynne på 50 IE evenutellt 73 E og så sjekke underveis med UL hva som skjer.

har selv vært igjennom flere runder med puregon og fikk kun et eg hver gang, spøytet også 50/75 IE ig var på UL flere ganger.

Skrevet

Har du barn? Kor mange forsøk hadde du i så fall før da klaffa?

Skrevet

nei har heldigvis ikke barn. Det klaffet ikke da vi prøvde, emst sannsynelig vel fordi livmoren og eggstokkene var "forkrampet".

Jeg har utviklet artrose i knærene og derfor går jeg til osteopat og det var han som fant ut dette med livmoren og eggstokkene. Med ødelagte knær er det ikke aktuellt å få barn lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...