Gå til innhold

Begynner å bli litt stressa jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det ingen som har så stor mage som meg? Har sittet å sett på magebilder dritlenge, har ikke funnet noen som kan samenlignes. Er det noen som er stooore her?

*freak magen*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle er jo forskjellige da *trøste trøste*

Noen vokser fortere enn andre, så d trenger jo ikke være noe unormalt da. Har du fått målt sf mål forresten?

Ikke for å skremme deg, men kan d være to inni der?;)

Skrevet

Nei, har ikke målt SF, men var på UL da jeg var8+2 og var bare en. De bekreftet også terminen (har lekt med tanken om att jeg kanskje er lengre på vei - men siden terminen ble bekreftet er jeg jo ikke det)

Skrevet

hei, har det helt likt som deg, er bare 13 uker på vei men er veldig oppblåst så det synes godt på meg allerede... Synes egentlig det er litt koslig jeg da! heldigvis bare fått større mage og pupper. ( : Rumpe og lår er det samme... Er man gravid så er man gravid, er stolt av magen min jeg og det er sambo også... ( :

Skrevet

Ja, liker magen min veldig godt jeg også. Men syns bare det er så rart att min er så mye større en alle andres.

Skrevet

min mage er også veldig stor. har vært på UL og vet at det bare er 1 og at termin stemmer, men alle rundt meg lurer på om det er flere der inne. Egentlig så synes jeg det er koselig med mage, så lenge jeg ikke har lagt meg ut andre steder på kroppen.... Men når alle skal kommentere hvor diger mage jeg har fått så synes jeg nesten det er litt ekkelt og det blir litt flaut å vise den fram....

Skrevet

Er 15+3 nå og har skikkelig mage. S-F målet mitt var enormt i uke 12, og jeg lekte med tanken på at det måtte være to. Fikk UL, og hadde bare en der, og den var helt vanlig stor. Magen min går nå rett ut ved navlen, er hard og stram som om jeg var i alle fall en måned lengre på vei! Men men... Ikke første ungen din, da Malin? Jordmora snakka om slappe muskler, regner med det er livmora hun mener for resten er jo stramt som på en sekstenåring (yeah, right!)

Vi får nå bare gå rundt her som freaks, rett og slett. Fordelen er at vi går ikke rundt å ser småfeite ut som jo mange gjør i fjerde måned... Alle kan jo se at vi er gravide, ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...