Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 noen tips om hvor man kan få kjøpt amme-bh med spiler?? ble aldri fornøyd m de jeg kjøpte forrige gang, følte at de bare presset puppene mine nedover og at de ikke ga noe støtte.... synes jeg fikk mer hengepupper enn jeg likte... noen tips??
selfangerkjerringa Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 hvor store pupper har du? "Anita" er et merke som dessverre er ganske dyrt, men det er kjempekvalitet og gir god støtte for min F-cup i hvert fall
SpongeBob Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Cubus fører Amourette amme-bh med spiler som i alle fall jeg har sans for. Kommer i opptil F, mener jeg å huske:)
fikk prins 11.01.07 Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 hei...spongebob...jeg har bare str.c cup nå...er de på cubus å anbefale da eller?? regner med å kjøpe litt større til da iogmed at brystene blir større etter fødselen???
SpongeBob Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Som sagt, jeg synes den er veldig behagelig. Litt sånn "opp og fram" i fasongen, ikke noe flatklemt herigården, i alle fall:) Kjøpte dem i svart, og de så like fine ut etter et års hard bruk, så definitivt verdt prisen!
selfangerkjerringa Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Jeg vil uansett anbefale å vente med å kjøpe fler enn en amme-bh til ETTER fødsel... vanskelig å spå akkurat hvordan brystene blir når melka kommer og sprengen gir seg. Men et generelt tips er at de vokser litt ja.
SpongeBob Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Og ville forresten begynt med myk ammebh uten spiler til puppene får "roet seg" etter den første tiden hvor melken kommer osv - da ser du bedre hvilken str du bør ha og slikt, skal du bruke spiler er det veldig viktig at den passer godt og ikke klemmer mot brystet!
rosa og en blå Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 BEIBI COMFORT!! med spiler synst eg var best.. eg hadde DD.. eg kjøpte oxo en uten.. kost på deg en god en.. DET er verdt kvar ei krone. NEI, ikke kjøp på jalla butikk!! husk att du skal bruke den lenge..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 lurer bare... kunne tenkt meg en litt lekker bh. Er det det dere mener med god, eller er det mer sånn teknisk? Ville gjerne hatt en med blonder og push up og sånn jeg er jo så mange som skal se den fremover, og vil heller dra oppmerksomheten hit enn på pølsa på magen
selfangerkjerringa Skrevet 13. desember 2006 #10 Skrevet 13. desember 2006 Med min størrelse hadde jeg to å velge mellom. Da ramler liksom behovet for blonder og push litt gjennom gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå