Gå til innhold

hva slags mellom navn passer til mikaela?? trenger tips er desperaaat! har ikke lenge igjen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun spurte ikke om hvorvidt barnet skulle få et ekstra fornavn eller ikke. Tipper de har tenkt igjennom saken, så da synes jeg det er flisspikkeri å forsøke å få den til å endre mening.

Ikke alle som "bare" ønsket ett navn på barnet sitt vet du og det må vi bare respektere :)

Annonse

Mikaela Juliett

Mikaela Juliana

Mikaela Susannah

Mikaela Hannah

Mikaela Cornelia

Mikaela Josephine

Mikaela Albertine

Mikaela Mariana

Mikaela Lillybeth

Mikaela Constance

Mikaela Evangelina

Mikaela Angelina

Mikaela Angelica

Mikaela Meghan

Esperanza , Etienne, Eloise, Bettina, Ellonor, Noor, Nadine, Nadja, Martine/a, Antionette, Alba, Henriette, Wilhelmina, Victoria, Veronica, Wilma.

fks

• 1 måned senere...

Annonse

Mikaela Joanne (vaart valg!)

Ellers er det mange fine spanske navn som kan kombineres med Mikaela (alle lar seg kanskje ikke oversette til norsk bruk, men...:

Asuzena

Amarilis

Angelita

Aurora

Belen

Bianca

Elena

Encarnita

Ercilia

Evita

Ines / Inez

Isabel

Lupita

Matilde

Noemi

Rosita

Hvorfor ikke?

Mikaela betyr "lik Gud" saa det gaar vel an med Micaela Encarnita? Kanskje litt eksotisk for norske oerer, men jeg synes det er pent, jeg!

Tror de faerreste gaar rundt og bekymrer seg om meningen bak navnet sitt, mitt betyr "ren, kysk og dydig..." har ikke hindret meg i det hele tatt :o)

Og det er et relativt vanlig spansk/meksikansk/katolsk navn, og det var jo det HI ville ha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...