Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde noe kynnere før, sånn rundt uke 22-26. De kom stort sett når jeg var sliten, eller gikk fort osv. Men nå de siste ukene har jeg ikke kjent noe til dem! (er i uke 35). Kynnere betyr så vidt jeg vet at livmora "trener", så vil det da si at min livmor ikke gjør det? Har det noe å si for fødsel? Har alle dere andre kynnere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt første svangerskap hadde jeg nesten ikke kynnere i det hele tatt, men i dette svangerskapet har jeg hatt myyye kynnere, som er vanligere når man er annengangs. Behøver nødvendigvis ikke ha noe å si for fødselsforløpet ditt, tror jeg...

Skrevet

Eg begynnte ikke å få de før eg var rundt 30 uker... har hatt litt... er i uke 38 no... så det skulle jo bare mangle...

Men min sitter inni der, vet ikke om det har noe å si..

Av og til når hun legger seg på tverre og tilbake igjen i sittende så syntes eg d gjør drit vondt, men det var visst pga det var trangt inni der.. enda hun bare er 2800g

Skrevet

Jeg er i uke 30 - og har ikke kjent en eneste kynner enda. Fikk beskjed av jordmor om at det var helt normalt - og at man ofte ikke kjente noen i første svangerskap. Livmoren gjør sine "øvelser" uansett :o)

Skrevet

Samme fikk jeg beskjed om - at det vanligste var at førstegangs ikke merket så mye til kynnere, men de er visst der likevel :)

Skrevet

Har hørt om flere som aldri merket noe til kynnere, så det er godt mulig du har de men bare ikke vet det. Eller ikke har det, det er heller ikke uvanlig så vidt jeg har skjønt.

Skrevet

Da jeg gikk med min første hadde jeg omtrent ikke en eneste kynner. Denne gangen hadde jeg en periode rundt uke 15-20, og så har jeg hatt dem ganske kraftig siden ca uke 30.

Skrevet

Jeg trodde ikke jeg hadde kynnere, men jordmor kjente på meg når jeg var der sist, og hun sa at jeg hadde det. Nå har jeg lært meg hvordan de kjennes ut som, og har da funnet ut at jeg har kynnere veldig mange ganger i løpet av en dag.

Skrevet

i mitt første svangerskap hadde jg ikke kynnere i det hele tatt sammenlignet med nå...hvis jeg er sliten og har anstrengt meg mye om dagen nå får jeg skikkelige vonde kynnere...litt uvant ettersom det ikke var sånn sist gang..men jeg vet jo at det er helt normalt da...jaja...den trener iallefall hver dag til tide og utide...

Skrevet

D hørtes lovende ut hvis kynnerene kan gi seg etterhvert;-)

Er i uke 29 jeg. Har hatt masse kynnere ca siden uke 20....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...