Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Hei! Fikk værdens skjønneste gutt i nov. 2005. Og vil no at han skal få søsken. Har enda ikke fått overtalt min samboer. ( han har og to fra før) Noen gode råd ? Lurer på å få fjernet spiralen og la skjebnen råde.. Klarer ikke å bestemme meg. .............
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Har ikke noen gode råd, borsett fra at du ikke bør gjøre noe din samboer ikke er enig i. Lykke til!!
atpåklatt08? Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Synes du bør bruke det du har av overtalelseskunst -tror ingen av dere er tjent med at du går bak ryggen på samboeren Det er mange gode grunner til å ha to nært i alder. Kanskje litt tøfft akkurat når de er små, men du for en avlastning når de fullt ut kan ha glede av hverandre-det er i alle fall min erfaring. lykke til
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Du får komme med så mange gode argumenter att han til slutt bare MÅ gi etter Er enig i at dere bør ønske dette like mye begge to. Eller i hvert fall nesten like mye, for jeg merker at jeg vil dette her mer enn det min mann vil. For han er det liksom greit både det ene og det andre... Huff. Håper du lykkest i din overtalelseskunst, og kommer inn hit på orntli snart da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå