Gå til innhold

chanelle2.... plis har du tid?

Anbefalte innlegg

trenger litt hjelp nå?

da kom barnefaren igjen og ville ha meg tilbake.. gjort det slutt med dama oxo videre men så reiser han tilbake for å snakke med hun igjen:(

ser du om han kommer tilbake eller om han ikke klarer?

han født 071185

hun født 250386...

ser du om det blir meg(180986) og han eller meg og han her(230482)

er litt i villrede nå altså.. :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7429006-chanelle2-plis-har-du-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære olebrumm19

Skjønner jo at du føler deg litt i villrede, ja.. Kjenner liksom din frustrasjon.

Klarer ikke å få opp klart "hvor dette ender", men kan likevel si litt om intensjonene til de ulike mennene du viser til.

Han med dato 071185 får jeg ikke opp som langsiktig partner hos hverken deg eller henne andre... Får frem at han tar seg litt tilrette, har litt urene hensikter kanskje. Han er trolig ikke den som tar mest hensyn, men han vill lære etterhvert, og er likevel på ingen måte et dårlig menneske!!

Han født 200482 er det litt annerledes med, mener jeg. Han er nesten som forelsket i deg.. Men du vegrer deg kanskje litt?

ja jeg gjør litt det... han bor litt lengre vekke.. ser du om vi kommer ilag... jeg har jo mest lyst på han tror jeg, men blir jo helt lost når barnefaren kommer:( og det ødelegger meg helt:( ser du om jeg flytter i nærmeste framtid nærmere han? ser du nåår jeg eventuelt jeg blir gravid neste gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...