♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Du, du må jo ut å kjøpe julekjole til jenta di du!!! Så kost a! Tenkte faktisk på deg når jeg var på H&M og kjøpte meg store truser idag, he-he... Dem hadde masse fine kjoler, og da tenkte jeg hvor heldig du er som kan kjøpe en av dem!!! Men jeg håper fortsatt på at jeg ikke trenger noe kjole før på nyåret altså.... LYKKE TIL PÅ ONSDAG - MED LUCIAJENTA!!!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Ja, hehe, må finne et skikkelig fint juleantrekk til snuppa vår... det skal bli så kos.. Gleder meg faktis til å legge henne i barnevogna og ta en tur på senteret...hihi.. Jeg tror ikke noe på det enda jeg da...tror ikke noe på det før smertene er igang og ja, hun er på vei ut... Blir en spesiell julaften iallefall... Ha en liten nyfødt på fanget og pakke opp gaver...*sukk* Apropos truser....burde vel kjøpe et par sånne selv, må jo bruke bind ettepå... Kjøpte jo sånne libress greier her om dagen...da slo det meg... fantastisk deilig å ha sluppet mensen alle disse mnd... Og at ni mnd faktisk har gått ganske fort...
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 Ja, jeg syns og at tida har gått fort... Er litt redd for at jeg må gå 2-3 uker over tida da, DA tror jeg ikke tida går så fort liksom. Mamma gikk 14 dager over med meg, og såntnoe er visstnok ofte arvelig. Og i Fr.stad setter de ikke igång før man er 16-17 dager over...
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Hehe, du får ha masse sex og prøve alle sånne igangsettings metoder så kanskje du slipper å gå langt over. Modningsakupungtur eller noe.. Er veldig glad jeg slipper å gå over tiden altså. Både med tanke på hendene mine og størrelse på baby. Er litt redd for å få en kjempe baby, som skal være drit vond å få ut... Men jeg gruer meg nå også jeg altså.... selvfølgelig gleder jeg meg til å treffe jenta vår , men gruer meg til hvor sterke disse smertene er altså... Masse tanker som flyr gjennom hodet mitt... I morgen skjer det liksom...*grøss*
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Oppe tidlig du også? :-) Nå er det ikke lenge igjen vennen! :-) Enten i morra eller på torsdag nå... skrekk og gru så rart det må være! :-) husk! Som sagt, ikke glem å send meld når snuppa er ute.. hehe...
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 Ja, får ikke sove noen ting... Med en gang jeg våkner begynner tankene å kværne i hodet...nytter ikke sove mer da. Skal inn i morgen...nå vil jeg ikke ha henne ut noen gang jeg...vil ha henne der inne for alltid...hehe... Plutselig syntes jeg det var velidg koselig å være gravid og litt trist for at det snart er "over". Vil jeg klare å være en god mamma?? tenk om jeg suger???
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #9 Skrevet 12. desember 2006 Klart du ikke suger som mamma? Du er nok bare nervøs nå.. går ikke an å hoppe av denne karusellen, så nå må det bare stå til! :-) Tipper du blir verdens beste mamma, og jeg gleder meg til å skrytebilder av snuppa di :-) Nå skal jeg styrte mot mobilen snart, ser jeg deg ikke her eller noe før du ryker inn i morra, så må du: - Hilse masse til K, og ønske han også lykke til! :-) - ta vare på deg selv - tenke positive tanker - prøve å glede deg masse istedenfor engste deg over at du snart får ett helt nytt menneske i armene dine ! :-) Stooooor klem!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå