Gå til innhold

Jeg har mistet min lille.....


refluksmor + spire i magen

Anbefalte innlegg

Har vært til innvendig undersøkelse idag og der var det tomt.... Har hatt blødninger siden torsdag..

Det ble så tomt og ikke være gravid lenger, vite at jeg bærer og passer på et nytt familie medlem...

Har bare visst det i 2 uker, men man havner fort i "gravide-verden".. :)

så nå går jeg her og kroppen tror jeg fortsatt er gravid.. tok en test til morgen idag og den var positiv, er fortsatt mye på do... o.l...

Vil ikke helt forstå det selv heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, naa ble jeg lei meg. Vet selv hvordan det er--jeg mistet tidlig i September etter at vi hadde visst om det i ca 2 uker. Tenker paa deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, fikk vite det idag.. har ikke helt gått opp for meg enda..

I barnehagen til min sønn er det 4 !!!! mødre som er gravide.. stikker litt i hjerte når jeg ser de og magene... men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsteklem til deg!

 

Litt tørre fakta:

det tar en stund før hcg'et er ute av kroppen. Nivået halveres hver dag etter at du har mistet, så ta en ny test om en ukes tid, så vil jeg tro at den er negativ.

 

Etter en sa kan det hende kroppen bruker litt tid på å komme seg igjen. Du kan få el bare to uker etter sa, den kan bli utsatt eller ikke komme idet hele tatt. det kan ta 4-6 uker før du får mensen igjen uten at det er noe galt i det.

 

Du kan bli gravid rett etter en sa, det ble jeg. Noen leger anbefaler å vente en syklus, andre sier tre. Men vanligvis vil alle si at dere kan prøve igjen når og om dere er klare for det!

 

Jeg hadde en tidlig sa bare 4+4 30.oktober og er nå 6 uker på vei med en ny graviditet. Jeg var livredd de første ukene, og er fortsatt litt skeptisk til at dette automatisk skal gå bra. Men det ser bra ut foreløpig!

 

Du kommer deg nok gjennom dette, men ta deg tid til å sørge!

Du har mistet et barn. Det er tungt uansett hvor lite det var!

 

Sender en stor trøsteklem til dere!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

takk skal du ha. Så kos at du er gravid igjen, det går nok bra denne gangen, skal tenke på deg!!

Jeg skal ta en blod prøve i uken på sykehuset for å se at alt er iorden og at nivået synker.

Heldigvis har jeg en liten vakker gutt fra før og han lyser opp dagen vår.

Det har blitt litt mye i det siste men er det ikke sånn det er da... :)

en ulykke kommer skjelden alene..

Lykke til med den lille spira.

 

mange klemmer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Ville bare si at det var trist å høre, jeg hadde jo krysset fingrene for begge to!!! Men så urettferdig kan det være..

 

Men kroppen er utrolig, den ordner opp med en gang, så du kan bli gravid igjen! :) Så skal du se det sitter en ny liten spire på nyåret, og da blir gleden kasnkje dobbel så stor..? :)

 

(har svart deg på et annet innlegg også.. )

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...