lettereforvirra Skrevet 11. desember 2006 #1 Del Skrevet 11. desember 2006 Heisann jenter! Trenger noen gode råd! 7 desember i fjor hadde jeg et hastekeisersnitt. Fødselen ble satt i gang men jenta ville ikke ut. Etter tolv timer hvor seks av dem var med haglerier som aldri tok pause ble det hastekeisersnitt. Følte meg snytt for hele fødselen og hadde store problemer etterpå med amming og div annet. Følte meg så sliten noe som sikkert er normalt for alle når jeg tenker meg om. Etter fødselen fikk jeg vite at jenta ikke ville skli nede i bekkenet . Hun var 4250 når hun ble født. Nå er symfysemålet sprengt og legen min sier vi får et stort barn denne gangen. Det er så kort tid siden sist fødsel og pga arret etter keiersnittet sa jordmor at de på sykehuset vil være veldig forsiktig med å gi med epudiral fordi hvis livmoren kan få rifter eller evt sprekke. Det skjer svært sjeldent men om det skulle skje vil jeg ikke kjenne det om jeg har epudiral. Det skremmer meg slik at jeg ikke kan få epudiral slik som sist fordi det var virkelig redningen min sist. Da jeg skulle føde sist var det så betryggende å vite at jeg kunne få epudiral om det ble krise. Nå har jeg egentlig bare lyst til å få et keisersnitt slik jeg slipper å gå igjennom en vond fødselsopplevelse som sist. Jeg vet det beste er å føde normalt, og det var jeg skikkelig gira på første gang. Men etter en skrekkopplevelse vet jeg jaggu ikke lenger. Mange sier fødsel nr to er mye lettere og at alt vil ordne seg selv. Men jeg vet sannelig ikke. Det er så kort tid siden sist............... angrer nesten på at jeg ble gravid igjen så fort. Jordmor henviste meg til en samtale på sykehuset med lege f og for mål av bekken og div. Noen som vet om jeg har en god sjans for å få innvilget keisersnitt eller som har hatt det likt som meg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7428605-samtale-sykehuset-p%C3%A5-torsdag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
2_TETTE Skrevet 12. desember 2006 #2 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei har svart deg inne på 2.tri. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7428605-samtale-sykehuset-p%C3%A5-torsdag/#findComment-7431405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå