ventende...FØDEKLAR Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Har IKM idag.Testet med billigtest igår,den var negativ:(((( Men har jo ett lite håp likevel.Hadde et lite munnsår i 3-4 dager,håret på leggene vokser nesten ikke( deilig det da:)),er superoppblåst i magen og innbiller meg at brystvortene har blitt en aning mørkere.Har en vond korsrygg også. Hadde dere beholdt håpet,eller er jeg bare teit som bygger opp forhåpninger????
melkekua™ Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Noen tester jo ikke positiv før mange dager etter ikm, så det finnes håp ;o)
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Man må aldri miste håpet! Ønsker deg masse lykke til! Håper virkelig du slipper å vente lenger nå, å tester positivt om ikke lenge Klem
miss_chica Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 jeg testet positiv 14 dager etter ikm sist gang, så det er fortsatt håp! ) da hadde jeg tatt sånn ca 6-7 tester i den perioden fra ikm og til positivt resultat med bare cb tester.
ventende...FØDEKLAR Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2006 Takk for svar:) Er det noen flere som har testet neg. dagen før IKM,og deretter fått pos. senere?
ventende...FØDEKLAR Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2006 Ooops!!! Fikk visst svar på spørsmålet mitt mens jeg skrev det.Det var godt å høre:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå