Gå til innhold

Noen som er over SF målet??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp!

Jeg ligger på kanten av "normalen", men jordmor sa til meg at det er et gammelt skjema og at snittet har gått opp.

Ja,ja... uansett så er det litt kjipt når noen spør om termin og jeg svarer mars... Er mange som blir litt rare da ja... he,he...

Ja ligger litt over snittet etter UL-termin. Men akkurat på linja etter mens-termin! Håper den første er den mest riktige, føler tida går såååååå saaaaakte.... Føler jeg vokser utover alle mine tenkte grenser jeg!! Var ikke slik sist, kanskje er det en guttebass???

Hei.

Jeg ligger et godt stykke over kurven på SF målene. Er i uke 28 nå og i følge kurven er jeg i uke 32!!.

Var på ekstra UL for å finne ut hva som er årsaken til høye Sf mål. Barnet mitt er 18 % større enn gjennomsnittet og derfor sitter livmoren høyere. Men når det er sagt, så har jeg faktisk ikke så stor mage. Alle kommenterer at den er så liten. Men jeg er litt høy (172 cm) så jeg bærer barnet tett inntil meg, sier JM hvertfall.Anyways, jeg ligger godt over kurven , men alt er bare bra med babyen og meg.

Man henger seg ikke så opp i denne kurven lenger egentlig. Så lenge kurven stiger jevnt og trutt, er det alt vel og bra.

Jeg ligge like ovenfor det grønne feltet på skjemaet. Men det er ikke så lenge siden jeg fødte (1 år siden) så jeg tenker det er derfor... Håper ikke gutten blir alt for stor hvertfall!! Føler ikke for å presse ut en 5 kilos klump, hehe=)

Annonse

Hei hei

Har ligget langt over lenge, men ved sist måling hadde målet stangert, dvs hadde ikke vokst siden uke 23. Skal til oftere kontroll nå da pga dette, bare 14 dager i mellom kontroll. Så det blir spennende på onsdag, se om det har sjedd noe! Bekymrer meg ikke så mye, så lenge det er liv!

Hilsen

jeg ligger 2 cm over gjennomsnitt linja og har fått beskjed om at jenta mi er 4% mindre enn gjennomsnittet, Så jeg tror ikke det har så mye å si:) Sist jeg gikk gravid var jeg litt større og fødte en gutt 7 uker før termin og han var da 2,9 kilo. Så er spent på å se hva denne veier:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...