Gjest Skrevet 11. desember 2006 #1 Del Skrevet 11. desember 2006 Vi venter altså tre små knøtt, og har allerede bestemt navn. Om tre gutter: Balder, Ask og Trym. Om to gutter og en jente: Balder, Ask og Synnøve. Om to jenter og en gutt: Alva, Synnøve og Balder. Om tre jenter: Alva, Liv og Synnøve. Hva synes dere helt ærlig? Storesøsken heter Frøya, Loke og Brage=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 11. desember 2006 #2 Del Skrevet 11. desember 2006 Så fine navn! Synes kanskje at Synnøve å Liv passer litt dårlig sammen med de andre.. Og personlig synes jeg ikke Trym er så fint. Men det er tydelig at du kjører en norrøn stil, og det er kult:= Frøya, Loke, Brage, Balder og Ask er KJEMPEFINE. Andre forslag, selv om du ikke spurte: Jenter: Embla, Idun(n), Saga. Gutter: Ravn, Odin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 11. desember 2006 #3 Del Skrevet 11. desember 2006 Fine alle...men får litt "hunde-assosiasjoner" av Balder. Har til gode å treffe et menneske som heter det... Veldig fine kombinasjoner, staut og velklingende likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 11. desember 2006 #4 Del Skrevet 11. desember 2006 Det slo meg nettopp at da får du seks barn...hjelp! Gruer du deg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #5 Del Skrevet 12. desember 2006 Syns du har fine navn på barna dine! Og så har du snart 6 av dem! Puihhhh... Jeg synes det holder med den ene propellen jeg har, jeg... Det eneste som krasjer i mitt hode, er navnet Synnøve oppi de andre korte, tøffe navnene. Vurdert Synne/a i stedet? Eller er Synnøve veldig bestemt....? Synnøve er langt, og har tre stavelser. Ingen av de andre navnene du nevner har mer enn en og to stavelser, og alle er en helt annen type navn. Lykke til med et halvt fotball-lag i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Frøken84** Skrevet 12. desember 2006 #6 Del Skrevet 12. desember 2006 kjempefine navn=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa 82 Skrevet 12. desember 2006 #7 Del Skrevet 12. desember 2006 Synes Synnøve ble litt rart iblandt de andre... Også liker jeg ikke Balder, men ellers bra:) Liv er absolutt det jentenavnet som passer best inn i resten av gjengen din! Alva er også nydelig, men virker litt svakt i forhold til de andre... Hva med Embla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #8 Del Skrevet 12. desember 2006 dere heter vel kanskje Valhall til etternavn Ble litt mye guder for min smak... (nesten som en venninne av meg som har fire sønner: Matteus, Markus, Lukas og Johannes) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma-i Skrevet 12. desember 2006 #9 Del Skrevet 12. desember 2006 Helt ærlig? Synest ikke Synnøve passer inn da, men fint er det. Andre jentenavn som er fine er : Siw, Vår, Sol, Solvei,Synne, Solvår, Solfri, Frid , Embla, Eir, Inga, Mai, Elfrid, Ingfri, Snefrid. Og har dere tenkt på Live isteden for Liv? Syns Live er så fint jeg da:) Men fine navn var det dere hadde valgt da. Tenk snart 6 har dere, oioi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå