mess79 Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Min 4 mnd gamle jente er så tett i nesa og har så mye slim i nese og svelg, og den siste uka har hun i tillegg begynt å hoste. Hun har vært tett i lengre tid, såpass at hun gang på gang har brekt seg fordi slimet setter seg fast i halsen. Etter hun begynte å hoste , brekker hun seg mer, og kaster opp flere ganger om dagen. Hun blir jo også veldig sliten, da hun ikke får sovet ordentlig. Og dette er fryktelig vondt å se på...! Noen som har tips? (morsmelk, saltvann, hevet hode i senga er prøvd...)
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Har du vært til legen?? Det har nok jeg gjort for jeg har ikke nerver til å se nurket streve å plages sånn. Skjønner du har prøvd alt så jeg har desverre ingen andre råd. Lykke til og god bedring!
mai mammaen til to Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 jeg var til legen med datteren min for litt over en uke siden..hun hostet sånn.. fikk beskjed av legen at hun bare måtte få hoste..men ble det for gale var det en hostesaft jeg kunne gi henne..men husker selvfølgelig ikke navnet på denne.. ville tatt henne med til legen.... skjønner virkelig godt at det ikke er godt å se på..datteren min hostet en gang og sånn at hun spydde..skikkelig fælt å stå som mor og se barnet sitt ikke ha det noe særlig bra...
laikrin Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Senga hevet på et kjølig soverom(viktig). Og masse kos og trøst:-) Morsmelk i nesa, hver gang hun våkner. Det er forferdelig å se gullet ha det slik, og fortvilende når lite kan bli gjort. Hadde det slik for 2 uker siden, hun kasta opp et par dager pga slim i halsen.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Du må ta henne med til lege for å få sjekket om hun har en form for infeksjon eller problemer med spiserør eller lukkemuskel. Det er ikke naturlig for så små å ha langvarig slimete hoste og oppkast. Ellers kan du jo prøve å suge ut slim av nesen så hun ikke svelger så mye av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå