Gå til innhold

Leieboer søkes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten, koselig og varm ettroms leilighet til leie for ca. 40 uker. Dessverre litt dårlige lysforhold og ikke verdens beste utsikt, men alle måltider er inkludert i leien. Rolig husvert som ikke bråker altfor mye, men som nok vil følge nøye med på at alt går for seg som det skal i leiligheten.

Jeg vil gjerne ta en liten meningsmåling blant dere bimmere her på 35+. Første periode med dobbel Pergo overstått, teppebombing på dag 1, 3, 5, 6 og 8 etter siste pille - da MÅ det vel klaffe, eller hur? Håper alle er enige med meg i dette!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi!! For en god idè!

Tror jeg skal lyse ut en sånn annonse jeg også =))

Det høres bra ut det der Madame Prompadur!! Du har stått på, så du fortjener en leieboer snarest!! Regner med leigen er ekstremt lav også!?

Skrevet

Det kan du stole på - jeg betaler vel kanskje litt dersom det skulle være nødvendig... :-)

Og vasking og sånt skal jeg også ta meg av!

Skrevet

*smiiil* Det hørtes så koselig ut da, der må du jo bare få napp.

Jeg kan ingenting om pergo jeg, men det ser jo ut som om du har gjort en god innsats.

Hva meningsmåling angår, holder jeg en knapp på at dette holder for full klaff jeg da...ü

Når er det tid for resultatsavlesing?

Skrevet

Ja, jeg vil også ha en leieboer å det litt fort! Alt burde ligge til rette for at jeg er den perfekte husvert hehe...

Skrevet

Fredag er IKM-dagen min - men pga en greie i morgen kveld må jeg nesten teste i morgen tidlig... og hvis vi har fått inn en hybelkanin får min kjære testen i adventskalendergave!

Jeg håper og håper - denne gangen er jeg ekstra optimistisk, angivelig er trefferkvoten på Pergo 25% ved første forsøk! (Husker ikke hvor jeg har det fra, men vet jeg har lest det et sted - og tviholder på det ;-)

Skrevet

Guess what - ikke før hadde jeg skrevet mitt litt håpefulle svar om testing i morgen så kom den forb..... tanta - for sikkerhets skyld to dager for tidlig :-(((((((

Jeg går i kjeller'n igjen en tur, jeg.

Skrevet

Det var da som......

Klem til deg :)

Skrevet

Utrolig morsom annonse Madame Prompadour. Så synd du ikke fikk napp denne måneden. Spørs om du må lokke du gratis varme også slik at det blir et billig krypinn.

Håper du får napp neste pp da.

Skrevet

Åååååå det var synd Madame Prompadur =((

Men du får legge ut denne annonsen igjen med en gang, slik at du har god tid til å finne en leieboer til neste ikm!

Håper turen i kjelleren er kortvarig!

God klem

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei på dere og godt nyttår - jeg har kommet meg opp i første igjen for en liten stund siden, men har vært litt i tenkeboksen i det siste - trives ikke på jobben (som er ganske ny) og er litt engstelig for å søke ny. Har nå bestemt meg for å prøve det - so what om jeg blir gravid? Og - jeg har sluttet på folat - fikk så masse kviser av det, og jeg regner med at jeg har fullt lager en god stund fremover nå. I tillegg tar jeg ingen hensyn når det gjelder alkohol, tunge løft, knall og fall.

Altså oppfører jeg meg HELT normalt - som om jeg ikke skulle være en psykoberte som er innbilt gravid HELE tiden (til og med rett ETTER mensen... )

Jeg føler meg litt kul med denne holdningen - akkurat som en jeger som later som om han er helt uinteressert i byttet - og når det bare kommer nærme nok, så BANG! slår han til... så jeg plystrer og ser ut i luften og later som ingenting, men egget mitt ligger på lur og kaster seg over alle fruktbare små svømmere som våger seg i nærheten!!!

OK der klarte jeg sannsynligvis å overbevise alle om at jeg hører hjemme på lukket avdeling og absolutt ikke er i stand til å ta vare på barn i det hele tatt ;-)

Klemz

Skrevet

Hallo og godt nytt år til deg også madame! Velkommen opp til lukket avdeling...hehe. Man blir jo lett lttt skrullete av hele greia, men håpet kan ingen ta fra oss. Du er på offensiven nå, tror det er sunt jeg da selv om vi føler oss litt skrullete innimellom,

Her begynner EL jakten om noen dager, denne PP har jeg klart å la være å tempe i TR-uka, må dempe kontrolltrangen en smule og innse at ting skjer når det vil, ikke nødvendigvis når jeg vil.

Så lenge det er noen fruktbare små svømmere i nærheten til rett tid, så er det håp da ü

og klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...