Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 har akkurat begynt å gi mini grøt(5mnd)!!! i håp om at puppene mine skal få litt fred. har fullammet til nå. valgte den eneste grøten jeg fant fra 4 mnd som kunne blandes med vann. havre et eller annet..... men det virker som han får vondt i magen av den. hva gjør jeg? blander med mme? en annen type? råd? noen andre som ikke tåler den??
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Hvor mye ga du da? skal bare smake litt de første gangen slik at det ikke blir tungt til magen. Gi litt mindre og vann den mere ut, velling, neste gang. finnes en maisgrøt som skal blandes med mm eller mme.
Fjusa Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Det anbefales å begynne med risgrøt eller maisgrøt - de er uten gluten. Det anbefales å ikke gi barnet gluten i begynnelsen. Disse grøtene må blandes med mm/mme. Det er hardt for magen å gå fra bare flytende føde til fast føde og kan føre til litt magevondt. Det er antagelig gluten i havregrøten, kanskje han får vondt i magen av det? Bare et forslag...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 har bare gitt tynne smaksprøver ja...............
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 er d greit å begynne å blande med mme?han har aldri fått det. skal jeg blande med mm er liksom poenget borte..
Fjusa Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Jeg fullammet til snuppa var 6 mnd og hun fikk aldri MME. Men jeg blander ut med MME i mais/risgrøte. Du kan jo gå over til grøter som blandes med vann etter hvert som barnet ditt venner seg til fast føde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå