3 rosa og en blå Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 hei jeg er inne pa sykehuset hver 14 dag pa kontroll pga liten vekst hos bebyen og tar ogsaa blodprover da. jeg var inn til kontroll den 6.12 sist og naa paa lordag ringte legen sa at jeg . og dette var ogsaa hoyt i dag og fikk noen tabletter som jeg skal ta frem til onsdagen og komme ta nye prover da. hvis det er ennaa hoyt saa blir jeg sattigang paa onsdagen. er det flere her inne som har eller hatt hoyt gallesyre prover???
*1D* Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Hei inger! Jeg har ikke tatt slike prøver, men ville bare si hei! Jeg vet ikke om du vet at jeg har fått gutten min for 2 uker siden, men hadde samme termin som deg. Håper alt går bra med gutten din og deg! Vi får kansje reise hjem i morra! Bare han har lagt på seg morra og billerubin er bra. Kan jeg spørre hvor liten han er...... Lykke til ihvertfall!!!!!
3 rosa og en blå Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 hei joda jeg har faat med meg at du har fatt og jeg maa jos si GRATULERE saa mye med gutten. da jeg var paa kontroll paa onsdagen var han ca 2100 gram pluss minus hvor stor var gutten din da han kom og er naa??? lykke til videre med gutten og haaper alt gaar bra med dere
*1D* Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Lillingen min var 2720 gr, 48 cm og 36 rundt hodet og 35+1 dager. Lå 3 dager i åpen kuvøse, slet litt med pusten men er ellers helt frisk:) Han er 14 dager i dag og har passert fødselsvekta si igjen etter en liten tur ned på 2500 gr. Han har gulsot, men jeg håper vi får reise hjem i morra! Vil bare si at alle som jobber ved Nise er fantastiske! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå