Gå til innhold

Har hatt en merkelig dag i dag!

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag Det første han sa til meg var. Er du blitt gravid nå?

Nei, det er ingenting som fungerer her….ha, ha svarte jeg.

Syklusen min blir bare lenger og lengre siden jeg startet på pergotime, er oppe i 53 dager nå og Tr har jeg i 11 dager, samme som sist mnd.

Å, eggløsning har jeg heller ikke fått ennå.

Vi satt oss ned for å prate om hva vi skulle gjør videre av behandling og prøver siden jeg ikke blir gravid.

Han spurte meg om det var ok at vi tok en ultralyd undersøkelse før vi satt i gang men nye typer medisiner å for å se at de cystene jeg har på eggstokkene ikke har vokst

Ok sier jeg og går i den berømte stolen…

Jeg bare hater denne typen undersøkelser, men det må til for en god sak!

Det går en liten stund der legen beveger den ultralyd stavn litt frem og tilbake.

Han sier: merkelig dette her. Oi tenker jeg, har cystene vokst siden sist?

Nei, jeg ser en sånn ”lomme” man har når en er gravid!!!!

Jeg reiser meg sånn halvveis forskrekket opp i stolen og ser på skjermen der han viser meg hva han prater om.

Han spør meg om det er lengesiden jeg tok Cb-test.

Ja, du vet jeg tisser på det meste av tester jeg kommer over. Men jeg får jo aldri resultater på di. Så vi har gitt litt opp.

Vel gå hjem å ta en test. Er ikke du gravid så vil det forundre meg sa han med ett smil om munnen!

Han gikk ut i fra jeg var ganske så ”fersk” gravid, han regnet md at jeg var ca 5 uker på vei. Fikk beskjed om å komme innom om rett over jul for å finne ut eksakt termin.

Siden har jeg svevd på en sky sammen med mannen min siden vi kom hjem og fikk det bekreftet med den test!

Vi er fortsatt i sjokk her vi sitter, men veldig glad!

Vi har nettopp gått inn i vår 24pp så klarte vi det.

Vel jeg får vel bytte navn her inne fra Ting tar tid til noe mer passende.

Nå kan jeg bare ønske dere jenter her inne lykke til ikke gi opp!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7427614-har-hatt-en-merkelig-dag-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Åh, det tenkte jeg på sist jeg var på UL "tenk om han sier; jøss du ER jo gravid", også ristet jeg litt på hodet av meg selv og tenkte "særlig, du kan drømme du".

Også er det faktisk noen heldiggriser som opplever sånt, utrolig. Er så kjempefint at noen lykkes etter så lang tid.

Gratulerer så masse, masse, stilig måte å finne det ut på. :)

Lykke til videre på ferden :)

Jøss så utrolig morsomt!! Gratulere så masse, dette var jo ganske vanvittig da, tror jeg hadde gått i bakken ja:-)) Har aldri hørt noen som har fått visst det på den måten før, hihi. Så velfortjent etter så lang tid, og så gir det jo hp til oss her inne og det er så utrolig fint! Kos deg masse og ta godt vare på deg selv. Lat oss få høre ny nicket slik vi kan følge med deg videre:-)

Klem

Tusen takk for at dere deler gleden med oss!

Vi har nok fått den beste julepresangen vi kunne ønske oss.

Håper dere kommer like etter oss med en spire eller to.

Babystøv sendes til dere alle.

Ha en fortsatt fin jul og godt nytt år

Hilsen Lille blomst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...