Gå til innhold

Dere som har barn fra før


Minmai

Anbefalte innlegg

Sniker meg inn litt her fra BIM. Kanskje litt tidlig å spørre, men jeg lurer litt på hvordan det er med evt. sjalusi hos eldre søsken. Noen som har noen erfaringer å dele ennå?

 

Har selv en jente på 3 1/2, og lurer veldig på hvordan hun vil takle å bli storesøster. Er en veldig bestemt frøken fortiden, og blir rasende hvis hun ikke får viljen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Storesøster hær i gårn e to og et halvt år... nu har vi jo bærre vært hjemme sia fredag, men syns det går kjæmpe bra. Ho e vældi opptatt a at når babyen skrik så må mamma ta ho opp, gje ho pupp og skift bleie etc. Ho står på krakken sin og ser på når vi skifta bleie... Merka mæst at ho e litt sjalu når babyen får pupp på morran og på kveldn... før da vil gjerne stor frøkna også kos.... men æ syns alt i alt at det har gått kjæmpe fint tel nu :D

Lykke tel...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut så langt Snupidupi!

 

Jeg regner med mest sjalusi om kvelden hvis amming krasjer med legging. En på 3 1/2 kan jo være med litt mer aktivt ved bleieskift etc også, men til gjengjeld har hun jo vært alene med mamma og pappa et år lengre enn din jente. Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...