Gå til innhold

Hvilken vogntype tar minst plass i bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med å velge. Vi har en brukt simo fra før, men den tar så innmari stor plass sammenlagt. Lurer på om det finnes noen mindre (som evt blir flatere) typer, som likevel kan brukes en stund fra de er nyfødte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg burde vel snart fått sponset ei TFK-vogn så mye som jeg roser den opp i skyene;-),men den blir ikke så stor sammenlagt.Med romslig bag kan den fint brukes fra nyfødt.

Skrevet

min easywalker sky tar veldig liten plass :) er dessuten veeeldig fin å se på og utrolig deilig å kjøre!

Skrevet

Trehjulinger tar generelt lite plass i bilen, hvertfall i høyden..! Se på Teutonia Spirit S3, OTH, TFK, Easywalker Sky, Jane Slalom for å nevne noen... Det er jo ikke så viktig at vogna har stor bag og sånn når dere har en Simo fra før av heller :-)

Skrevet

Husk å sjekke målene nøye mellom bakhjulene om du velger trehjuling. De er ofte ekstremt brede bak (for å gjøre dem mer stabile) slik at du kanskje ender opp med å måtte ta av hjulene for hver lille biltur...

Skrevet

De fleste trehjulinger er like smale som vanlige firhjulinger, men noen av dem er særlig brede, f.eks. Quinny-vognene... Men så er det jo utrolig enkelt å ta av hjulene også da, så det er ikke noe problem :-)

Skrevet

Takker for svar! Da har jeg litt å se etter. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...