Cilla m Neo;) Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Det er et sted hvor man kan komme når man vil, ta m mat og kose seg m andre som har barn. så det er foreldrene som "driver" det. ofte er det vanlig å bytte tjenester, som å sitte barnevakt mot at du feks baker kake til noen.... vet ikke om det var til mye hjelp, men det er det jeg har hørt.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Det er et sted som drives av kommunen og det skal være et tilbud i alle bydeler. Ofte er det en pedagogisk lærer der 1-2 ganger i uka og/eller helsesøster. Foreldre tar med barna dit for å treffe andre foreldre og for at barnet skal treffe/leke med andre barn. Veldig hyggelig Det er bare å spørre på helsestasjonen hvor de har det i nærheten av der du bor. Man tar med matpakke til deg og barnet, kaffe ol. pleier de som jobber der å ordne. Ofte koster det 10 el 20 kr.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Hvor tidlig kan man ta med barnet i åpen barnehage?
citten Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Det er jo helt opp til en selv. Hos oss har vi både en babygruppe og en 0-6-årsgruppe. Vi har gått på babygruppen fra knøttet var to-tre måneder, og på storebarngruppa fra han var ca. 8 måneder. Men det er jo bare alt ettersom hva man føler det da. Jeg så iallefall godt at sønnen min syns det var interessant med andre unger selv da han bare var noen måneder gammel. I tillegg har han ingen søsken, så jeg syns det er kjekt at han får sett litt andre unger i løpet av uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå