Gå til innhold

Jippi!!! Ny hcg idag! 545 på dag 17 :-)))

Anbefalte innlegg

Da vet jeg ihvertfall at pregnylen ikke lurer meg:-)

For hcg kan jo ikke stige så mye dess lengre tid det går fra pregnylen ble tatt:-)))

Og den lurer ikke deg heller, li-li, da du sluttet med sprøyten før meg. Du hadde jo til og med testdagen din 2 dager etter meg (!), så ikke være redd, du har spiren din trygt i boksen:-)))

Håper jeg fikk deg litt glad nå....

Klemmer:-)))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7427362-jippi-ny-hcg-idag-545-p%C3%A5-dag-17/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for det, kjære venn:)

Puh.....! Det er ikke bare-bare dette her altså. Føler det alltid er noe med både det ene og det andre. Er ikke like enkelt alltid....

Men så er både jeg og sikkert mange andre med meg jysla flinke til å hause opp alt mulig og det finnes jo flere spm. enn svar på alt.... Liker ikke alle disse alternativene alltid, jeg...

Men du er enig med meg i mitt rengstykket sant? Den kan jo umulig ha så fin stigning om det bare skulle være pga pregnylen som jo forsvinner mer og mer ut av kroppen... Det ække mulig:-)

Damen på labben sa den var høy og gratulerte meg med graviditeten:-)

Nei, nå skal jeg rett og slett prøve å holde kjeft om hcg og alt rundt. Jeg trenger en laaaaang pause fra meg selv nå........vekk meg om 3-4mnd. ;-))) Oki?

Ha en god kveld, Lenn - og håper du har det bra:)

KLEMMER:-)))

Annonse

Så herlig!!!

Jeg fikk satt inn 2 egg, men jeg tror det bare er en der inne:-)

Men det vet en jo aldri. Jeg ligger jo faktisk over "average" både på singel og tvilling svangerskap mtp hcg`n ser jeg. Blir spennende uansett dette.

Jeg er 4+5 idag og skal på UL 22.des :-)))

Lykke til videre og kos deg med svangerskapet!

Klemmer:-))

Tusen takk, jenter:-)))

Ja, dette må bare gå bra.

Håper så inderlig at det ordner seg for deg, snøfilla og at noen kan hjelpe deg med eggene dine...

Hold ut, Aguin - it aint over until the fat lady sing!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Linda med gull i magen - kjempeflott hcg du har fått nå!!!! Du har jo hatt en kjempestigning!

Ha en flott kveld, jenter!!!!

Klemmer:-)))

Annonse

Ikke for å ødelegge spenningen for deg her altså. Men jeg hadde hcg på over 1000 på dag 17.

Rart det der, men jeg hadde følelsen av at det var 2. Fikk det bekreftet på ultralyd da jeg var 5+1.

Blir spennende med utlralyd da. Da får du se hjertet som banker :) Helt fantastisk opplevelse!

Lykke til videre du også!! Måtte kvalmen holde seg laaaangt unna deg!!

Jeg har nemlig ikke fått kost meg så mye som jeg hadde ønska pga den.

Klem

He he, neida, du ødelegger ikke spenningen for meg i det hele tatt:-)))

Jeg blir veeeeldig overrasket om det er 2 der inne for å si det sånn...

Men jeg vet jo om de som har hatt hcg på 116 på dag 14 med tvillinger og de som har hatt langt over 1000 med tvillinger, så en fasit...? Nei, den finnes ikke, bare ett gjennomsnitt:-)

Jeg er tvilling selv og det er kjempegøy, så jeg ønsker deg all lykke til fremover:-)))

Klemmer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...