småen og smulan Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Har i dag vært og handlet barnevogn (Teutonia Spirit S3) og stellebord til småen. Det er det første som er i hus hos oss, er 28+6 på vei. Er superfornøyd her jeg sitter nå og titter på den flotte vogna:-) Når jeg i dag først begynte kjente jeg at det kriblet etter å fortsette handlingen, men bilsete og seng skal vi arve så det var det jo ikke vits i å se på. Vi er på utkikk etter en enkel kommode til å ha diverse småklær i. Er det noen som har gode forslag til hvor vi kan finne det? Var på IKEA og A-Møbler, men der var det ikke mye å skryte av.
ragge Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 hei hei:) jeg bruker en enkel kommode fra IKEA.. kommoden heter malm å er dyp,så d er plass til masse klær. men nå lurer jeg på en ting. du skriver her at du er 28-6 i dag da vil d si 29 i morra og d er jeg også. men jeg har termin 1 mars. er d ultralyd termein du har fått?går d ann at d er over en uke forskjell???
småen og smulan Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 Jeg følger ul termin. Har jo termin 27. februar som er en tirsdag, så i morgen må det jo stemme at jeg er 29 uker. Har jeg tatt helt feil?
ragge Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 veit du.... jeg beklager så mye.. har sett feil på dagene. så du har rett
småen og smulan Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2006 Så deilig å ha rett:-) Nei da, jeg ble litt usikker selv. Det er jo så forskjellig hvordan man ser på uker og dager etc.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Du er vel strengtatt 29+2 hvis jeg ikke regner helt feil. Fordi : et svangerskap varer i 282 dager, (40 uker + 2 dager) og du skifter derfor uke 2 dager før "termindagen" så når du har termin en tirsdag, skifter du uke på søndagen. Kjeder meg litt ja, og blir flau av meg selv fordi jeg har så lite å gjøre at jeg må påpeke dette. Beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå