Gå til innhold

Endelig kommet i gang med innkjøp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag vært og handlet barnevogn (Teutonia Spirit S3) og stellebord til småen. Det er det første som er i hus hos oss, er 28+6 på vei. Er superfornøyd her jeg sitter nå og titter på den flotte vogna:-) Når jeg i dag først begynte kjente jeg at det kriblet etter å fortsette handlingen, men bilsete og seng skal vi arve så det var det jo ikke vits i å se på.

Vi er på utkikk etter en enkel kommode til å ha diverse småklær i. Er det noen som har gode forslag til hvor vi kan finne det? Var på IKEA og A-Møbler, men der var det ikke mye å skryte av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:) jeg bruker en enkel kommode fra IKEA.. kommoden heter malm å er dyp,så d er plass til masse klær. men nå lurer jeg på en ting. du skriver her at du er 28-6 i dag da vil d si 29 i morra og d er jeg også. men jeg har termin 1 mars. er d ultralyd termein du har fått?går d ann at d er over en uke forskjell???

Skrevet

Jeg følger ul termin. Har jo termin 27. februar som er en tirsdag, så i morgen må det jo stemme at jeg er 29 uker. Har jeg tatt helt feil?

Skrevet

veit du.... jeg beklager så mye.. har sett feil på dagene. så du har rett :)

Skrevet

Så deilig å ha rett:-) Nei da, jeg ble litt usikker selv. Det er jo så forskjellig hvordan man ser på uker og dager etc.

Skrevet

Du er vel strengtatt 29+2 hvis jeg ikke regner helt feil. Fordi : et svangerskap varer i 282 dager, (40 uker + 2 dager) og du skifter derfor uke 2 dager før "termindagen" så når du har termin en tirsdag, skifter du uke på søndagen.

Kjeder meg litt ja, og blir flau av meg selv fordi jeg har så lite å gjøre at jeg må påpeke dette. Beklager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...