Gå til innhold

Spørsmål om ujevn syklus

Anbefalte innlegg

Må vel bare se i øynene at det er her inne jeg hører til. Sukk! har nå prøvd siden oktober 2005.

Tok opp det med prøvinga med legen min nå for litt sida, men han nekta å gjøre noe mer med det, han mente det ikke hadde gått så lang tid (idiot!) -dessuten sa han; "hvis ikke du slutter å tenke på det, så kommer du aldri til å bli gravid, bare så du vet det!" (kjempeidiot!)

Men det jeg egentlig ville spørre om var om noen andre har erfaring med syklus som varierer. Jeg har det som regel sånn at jeg har 2-3 sykluser som er 24-26 dager, så har jeg en på 28-29, så 2-3 på 24-26 igjen. Høres dette veldig unormalt ut? Og kan noen tenke seg en logisk forklaring??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7427198-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-ujevn-syklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har i allefall fått hjelp av wild yam (tror jeg) nå har jeg hatt veldig lange og ustabile da, men etter å ha begynt å spise wild yam ca fra El frem til mensen har jeg fått regelmessig syklus dog på 32 dager, men det er helt greit. Har ikke hatt migrene heller siden jeg begynte med det og jeg ble raskt gravid i forhold til de andre gangene jeg har blitt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...