Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Har vært kjempesyk med magesjau og oppkast i to dager, og må ha mistet flere liter med væske. Tenkte at det nå ble for lite melk til babyen på 5 mnd, men faktisk gikk det bra! Nesten så jeg hadde mer enn nok, enda jeg ikke skjønner hvor jeg tok det fra for jeg klarte ikke å få i meg verken vått eller tørt. Fikk masse hjelp med pass fra mine foreldre (både jeg og pappaen var syk), så jeg fikk holdt senga for det meste, kan vel ha noe å si. Babyen ble ikke syk heldigvis, og nå går det bedre med oss alle. Det er visst en fantastisk kropp vi har, vi ammende mødre, som vet å prioritere mat til babyen. Godt å vite at det går an å amme selv om man er syk.
Hoppetussa Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Godt å høre ja, flott at foreldrene dine hjalp så godt til da! Jeg blir også stadig imponert over hvordan naturen har laget det til. Det har jo vist seg at underernærte kvinner også har næringsrik morsmelk. Det er på en måte ikke så farlig om det går utover en selv mht næring, for det kan en på en måte rette opp selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå