Gå til innhold

nå begynner samboer og MASE!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

på at ungen skal komme ut.. for han vil så gjerne se hvordan han ser ut..(for akkuratt som om jeg ikke vil det) plutselig blitt kjempe interisert i og ha sex igjenn.. hehe rare dyr *ler* han vil ikke på jobb å serrø for han har såå mye og gjøre nå før jul.. hehe han jobber som snekker så ville hels begynt på litt permisjon nå.. hehe han er skjønn oxo da.. men seff nå som jeg helst ikke vil ha sex (for det er ikke akkuratt godt nå) så SKAL han for han hadde nemelig lest at det kunne sette igang fødselen om man var moden.. og det er jo jeg sier han siden jeg har 3 cm åpning hehe..så nå jobber han som en gal oppe i gangen for og bli fort ferdig så han kunne rekke 1nummer el to før han la seg..(uten og spørre om jeg vil da) hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7426884-n%C3%A5-begynner-samboer-og-mase/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei nuh skal jeg gjemme meg heheh:) ikke pokker om jeg gjør det igjenn.. *Ler* da setter jeg meg heller liksågodt på en kaktus.. hehehe

for noe sååå vondt hehe... hmmmm... men men ... hehe får vel gjøre han fornøyd hihi...

(han syntes vel ikke det var så galt at jeg var stor alikevel..hehe..) bare meg som følte meg litt klumpete hehe

prøvde i går oxo.. og da satte det i gang her var 7 min mellomrom i 3 timer ca.. og da vi skulle dra på føden så SLUTTET det..usj.. så jordmor sa at vi fikk prøve og ha sex.. hehe (igjenn hehe)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...