Gå til innhold

SMURFETREFF i morgen, da jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Vi kommer vi også! Med forbehold om at vi får sove i natt...

Jeg var på julebord på lørdag, og måtte hjem klokka tolv til ei som absolutt ikke ville sove!! Vet ikke om hun merket at jeg ikke var hjemme, eller hva som skjedde. Hun som var så flink tidligere den uka, ville plutselig ikke sove. Men jeg tror at Thomas prøvde å gi henne flaska når hun ikke var sulten (men skrek fordi hun var trøtt), og da ble liksom alt feil for henne. Så nå håper jeg bare at den gode rytmen vi hadde finner veien tilbake om ikke så veldig mange dager!!!

Flere som kommer??

Hallais!

Vi er også klare - Torbjørn gleder seg masse (håper jeg:-)!

Når det gjelder svømming på fredag så er jeg litt usikker. Har veldig lyst altså, men får liksom ikke bestemt meg... Det kan vi jo prate nærmere om i morra!

Tonis og Torbis

hei-hei!

Hadde dere et hyggelig treff i dag? Tenkte jeg skulle komme, men tok en første tur med vogn i nærmiljøet istedet for å sjekke det ut... Med Hannah var det ingen lett sak til å begynne med, mens Selma bare sov og koste seg. Kjenner at bekkenet er litt skranglete enda så det er like greit at jeg tar det med ro.

Ellers går alt veldig greit her. Hannah er bare god og snill med lillesøster og viser bare glede hver gang hun ser henne. Det kan til tider bli litt trangt om plassen i senga om natta når Hannah insisterer på å komme inn til oss, men vi har dandert oss på beste måte og må bare innfinne oss med situasjonen inntil videre til den største frøknen blir flinkere til å sove om natta og den minste blir litt større og mer uavhengig av pupp hele tiden.

Apropos pupp; Vi hadde økedag i går, og jeg følte meg som disse afrikanske damene man ser på tv iblandt... Laaaaange slappe pupper! Var helt tom da dagen var omme og måtte ty til flaske med erstatning før Selma var fornøyd og ville sove. I dag føler jeg det på samme måten selv om hun ikke har puppet seg like mye, men det føles tomt og ømt og sårt ut.. Sikkert noen som kjenner seg igjen. Har dere noen gode råd om hvordan få produksjonen i gang igjen FORT? Drikker ammete, men den er mer for å regulere magen til babyene tror jeg.

Har dere avtalt nytt møte? Ser at noen andre her på siden skal ha grøt-julebord... Skal vi treffes til risengrynsgrøt-lunsj før jul?

Gry

Hei Gry!!

Kjenner til det der med trangt om plassen, ja...Ida har nemlig funnet ut at hun synes det er litt urettferdig at lillesøster får sove i sengen vår, så det hender titt og ofte at hun kryper oppi sengen i løpet av natten hun også... Og hun tar plass!! Store jenta, 6 år, er jo ikke akkuratt liten lenger da... Og tror du hun ligger rolig? Neida, hun ligger på tvers, snur seg rundt, ligger i fotenden, etc... Kan jo umulig sove godt selv, når hun ligger og turner sånn i senga..men men, hun gir seg vel med det snart håper jeg...

Mer melk til puppene...hmmm....det sies at øl skal være bra...samme effekt m alkoholfritt!!

Hadde vært veldig koselig å møtes til julegrøt en dag ja!!

Stemmer for det jeg!! Hvor? Når?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...