Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Var ute en tur og møtte dessverre på to av naboene, den ene så diger og stygg og den andre fullstendig idiot. Jeg sa hei og gikk bare forbi da sistnevnte spurte: ,,burde ikke du være litt større nå a?", jeg: ,,eh, jeg syns det er greit jeg?" ,,Jeg syns du er lita, jeg", det samme smeller fra dundra som står siden av. Da jeg går videre kommer naboen etter og sier: ,,jeg trodde nesten du hadde mista barnet jeg". EIER IKKE FOLK OPPFØRSEL? FY FAEN SÅ SKUFFA JEG BLIR OVER FOLK, GANG PÅ GANG. Dette er folk jeg sjelden ser i tillegg... fy flate så stygge! Måtte bare få det ut... ble skikkelig lei meg jeg...
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 håh! De skal være glade de ikke var meg de hadde sagt noe sånn til.. for noen f'tter.. unskyld uttrykket.
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Jeg tror jeg hadde banna høyt og tydelig til dem. Huff.. At folk ikke kan tenke før de åpne kjeften... men nå reagerer jeg ganske kraftig på det meste for tida da (bare så det er sagt liksom)
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 fy faen for noen dritt sekker..er det mulig??? skjønner godt du ble lei deg.. fatter ikke at folk kan si sånt til mennesker de nesten ikke kjenner.. krymper meg her jeg sitter.. sender deg en stoor trøsteklem og håper du føler deg bedre etterhvert!! tenk ¨på skatten du har i magen og ver stolt
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 går det ann???eier ike folk oppdragelse.At det går ann.Hadde det vært meg sa hadde de fått hørt ganske kraftig.
♥Spirevipp♥ Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Uffamei! Jeg skjønner godt du ble forbanna...de er nok grønne av misunnelse fordi du ikke er så stor! Det som også er så fortvilende er at man gjerne skulle sagt noe der og da, men kommer ikke på det før etterpå!!! Jeg føler med deg, bare prøv å fokusere på at de nok var misunnelige eller hadde en dårlig dag! Neste gang hadde jeg ignorert dem....men kanskje lettere sagt enn gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå