Gå til innhold

Vi lever i spenning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått mensen, men heller ikke positiv test (testet igjen i dag, men en ekte CB digital).

Så er det bare å fortsette å vente da, på å få vite om mensen er for sen eller om vi skal ha barn.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med forsøket og gi for all del ikke opp!.

Har selv vært mange ganger på stork før jeg lykkes. Gikk over til å kjøpe billige 7 kroners tester på nettet. Jeg klarte aldri å vente lenge nok og med tester som kostet en formue, ble nygerrigheten en dyr fornøyelse. De billige testene viste seg å virke utmerket når det kom til stykket, og det menneskelige øyet er jo fullt i stand til å lese av to streker. (Det er jo mulig å kontrollsjekke hvis den billige testen er positiv eller det går lenge over tida).

Skrevet

Hei

Jeg er så utrolig spent på deres vegne. Var innom flere ganger i går for å se om du hadde skrevet noe. Ble skuffet da det ikke stod noe og regnet med at det ikke var gått så bra :o( Men, nå ser jeg at håpet er der fortsatt. Jeg krysser fingrene så hardt jeg kan.

Skrevet

Heisann...jeg har krysset armer,fingre og ben så mye den siste tiden at fysioterapeuten måtte slite skikkelig for å få de ut av de kryssene i dag...og idet jeg gikk derifra,krysset jeg alt sammen igjen..hihihi..og det hjelper nok,for nå er kl snart 13..og dama har ikke meldt om at tante rød har kommet på besøk hitill i alle fall..aiai..det er skikkelig spennende tider altså!!!

Skrevet

Hei igjen! Nå er det kvelden, og ingenting har hendt ennå. (Men jeg har fått veldig ømme brystvorter i løpet av dagen, og regner med at det betyr at mensen er på vei nå).Vi tester ikke i dag siden vi gjorde det i går. Men hvis morgendagen går uten at det skjer noe, da tester vi!!!.

Takk for tips om billigtester, vi har brukt de en del både som el tester og grav tester.

Takk for at dere følger med og krysser så mange kroppsdeler for oss!

Skrevet

Vi har det fortsatt like spennende vi! Ingen mens, men test i dag morges var negativ. Kan det ta mange dager før den blir postiv hvis man er gravid? Eller er mensen på vei? Det er det store spørsmålet nå!

Skrevet

Jeg vet om flere som ikke har testet positivt før flere dager etter IKM! Veldig mange dager, 9-10 faktisk...Siden dere var nede dagen før EL, regner dere 14 dager fra da, eller fra da EL skulle komme if testene? Jeg håper så inderlig dere er gravide!!!!!

Skrevet

Heisann!! Krysser virkelig alt vi har for at dere er gravide!! Har fulgt med, men kanskje ikke vært så flittig til å skrive innlegg. Lykke til, og skriv når dere endelig har fått den positiv!! :-)

Skrevet

Så utrolig spennende planlegger!!!!!!

Digitaltestene er visstnok mer kravstore når det gjelder hvor mye hormoner de trenger for å bli positive. Stripsene forteller sannheten litt før.

Hva sier magefølelsen da? Den skal man også lytte til vet du...

Jeg syns som mangen andre at nå er det deres tur, LYKKE TIL!!!!!!

Skrevet

Tusen takk! Så koselige dere er! Når det gjelder magefølelse, så sier den egentlig at mensen er på vei. Den begynte å si det i formiddag og har nevnt det flere ganger idag.....

Når det gjelder antall dager etter el, så "juksa" vi jo, så vi kan ikke beregne helt som vi har gjort før, med 14 dager etter inseminering.

Men vi har gått utfra syklusen som har vært nokså stabil på 32/33 dager lenge nå, og som sagt så runda jeg jo dag 35 i dag.

Interessant tips at de digitale er strengere...det gjør i allefall at jeg kan fortsette å håpe litt til, selvom det murrer og verker som det pleier på disse tider....

Skriver mer hvis det skjer noe avklarende!

Skrevet

Vi vil gjerne slenge oss med på alle lykkeønskningene. Er kjempespente på resultatet og håper virkelig det lykkes for dere denne gangen!! Det er jo som jeg har skjønt veldig like symptomer på pms og graviditet, så så lenge tr fortsatt uteblir, er det jo håp. Hcg påvises forresten mye tidligere i blodet, så skulle ikke tr dukke opp og hjemmetestene fortsatt vise negativt, kan det være greit å ta en test hos legen.

Skrevet

Må bare få sagt at jeg var sikker på at mensen skulle komme, føltes sånn! Nå er jeg på 1.trimester siden :-) Lykke til!

Skrevet

Akkurat nå er det veldig godt å høre fra alle dere som støtter oss og sier at det er håp, at det var likedan for dere da dere var gravide etc.

Det svinger opp og ned i følelsene her så jeg holder på å bli rar, i det ene øyeblikket er jeg sikker på at jeg har fått mensen, i det neste sitter jeg og drømmer om hvordan jeg skal fortelle at jeg er gravid....

Det som er litt pussig er at etter forrige inseminasjon var jeg helt sikker allerede etter få dager på at jeg ikke var gravid. Visste det bare....Denne gangen har jeg følt det helt annerledes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...