Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Skal brukes både som sportsvogn og babyvogn. Kan ryggen på OTH legges helt flatt ?
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Ville gått for TFK Twist,større bag og lunere vogn.I tillegg kan fotbrettet reguleres.
Tigerbabe Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Jeg lurte på det samme for et par dager siden og endte opp med......OTH UJ!! og er kjemppppppefornøyd! Syntes at TFK var for "ruvende" pluss at den veier, 3,4 kilo mer.Det jeg likte med TFK var at fotbrettet kunne justeres. Det som ble utslagsgivende for OTH uJ var at den er den mest fantastiske vogna jeg har trillet!!! Dessuten ser den mye "nettere" ut enn TFK og selv om man ikke kan legge den helt ned, så sover barnet godt likevel i vogna.
-sga- Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har ingen erfaring med OTH, men er storfornøyd med TFK. Har ikke begynnt å bruke sportsvogna ennå. Sønnen min er ca 5 mnd og nesten 70 cm lang og ligger fortsatt veldig bra i dypvogna. For oss var det veldig viktig at sportsvognen kunne legges helt ned og at svinghjulet forran også kunne settes i fast posisjon. Jeg kommer ikke til å bytte min TFK vogn med noen annen vogn, heller ikke til barn nr 2. Det skal mye til for å få meg til å endre mening om denne vognen. Lykke til med valg av vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå