Gå til innhold

vil ikke sove i egen seng...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 5 uker og vil ikke sove i egen seng om natten , han må sove i samme seng som oss. Har dere noen tips? Eller bør jeg ikke bekymre meg enda siden han fremdeles er liten..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du behøver å bekymre deg, han er så liten enda, så ny. Her kom det et skifte rundt 6 ukers alder, så er ikke sikkert det er så lenge til han klarer å sove uten å ha dere inntil.

Jeg orket ikke samsovingen jeg, sov jo så dårlig! Da hun var ca 6 uker gammel bestemt jeg meg bare for at nå var det nok, og la henne i vogga si. Hadde tullet henne inn i et pledd, så det skulle være trangt og fint, la henne på siden, for da sovner hun lettest (har snudd seg mot siden fra hun var nyfødt (er nå 9 mnd).), la ved en singlet som jeg hadde brukt, krøllet den sammen og la den som koseklut ved nesa hennes. Og hadde varmeflaske i vogga før vi la henne, så det skulle være varmt og fint. Lot henne finne søvnen på fanget mitt - men ikke nok til at hun virkelig sovnet. Bar henne i seng, og hun sov. Mer eller mindre. Det gikk helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...