Gå til innhold

Hvordan bilsete har deres 3 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I farta nå husker jeg ikke hvilket bilsete snupp har.. et som går opp til 18 kg i allefall (tror jeg..hehe..)

Hvilke bilsete skal vi ha etter det?

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt nytt til snuppa som var 3 år i går! Hadde egentlig tenkt å bruke det gamle litt til, men det har lillebroren på 11 mnd fått, og babyen får hans gamle når den tid kommer. Vi har kjøpt et HTS sete, 123 heter det, tror jeg. Det er en sånn pute med rygg, justerbart i høyde og med godt feste for jenta. Fornøyd så langt, etter 1 mnd bruk.

Skrevet

Vi har sete fra Recaro som er fra 15 kg. Det har innebygd høytalere slik at man kan plugge inn cd/dvd-spiller. Har ikke hatt behov for akkurat det ennå, men ser for meg at det kan hjelpe til sommeren igjen når vi skal på ferie. Hvis du drar til en butikk som selger seter, så får du sikkert bra veiledning på hva som er lurt å velge. Vi kjøpte vårt på tilbud på Babyshop.

Skrevet

Vi har Britax Römer KidPlus, og er kjempe fornøyd med dette sete, det kan stilles både i høyde og bredde + at ryggen kan stilles inn i en slags vile stilling, er også skikkelig støtte for hodet, slik at det ikke detter fra side til side vis barnet sovner under bil turen.

http://www.britax.no/meny1Frame-1n.html

Legger ved en link som viser sete.:o)

Skrevet

Det blei litt feil, heter bare Britax Römer Kid.

Skrevet

Besafe 1-2-3. Skaffet da hun var 18 mnd og 15 kg.. Bruker det fremdeles. Går opp til 36 kg

Skrevet

har en 1-2-3 sete til gutten vår på 3 år og jenta vår på snart 7 år....

Skrevet

Acta Graco Cosmic

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har ett 1-2-3 til han på 6 og ett concord til jente på 3.... Må bare anbefale concord på det varmeste.... Er fornøyd med 123 og men concorden er veeldig bra... Concord var best i test

Skrevet

Vi har Akta Graco Cosmic til lillegutt og han sitter bakovervendt i det og har god plass..! Det er opp til 25 kg så han kan nok sitte der lenge enda..! Når han vokser ut av det skal vi kjøpe Maxi Cosi Rodi XP (best i test i 2006 og et kjempesete) eller Concord Lift Evo PT (også best i test i 2006 og kjenner mange som er kjempefornøyd med det)..!

Liker ikke HTS sitt putesete, så ville anbefalt deg et av de over :-) Lykke til!

Skrevet

Vår sønn på 3 år har et " Besafe" bilsete som han har brukt siden han var ca 1 år. Kan bruke det til han er ca 4 år. Vil anbefale å kjøpe bilstol hos bilforhandlere, de vet hvordan det skal festes skikkelig og vet mere om bilsikkerhet enn de som selger utstyr på babybutikk!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...