rakrias Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Hei. I dag er jeg 2 uker på overtid, og da jeg i formiddag tok kontakt med sykehuset for å høre hvor lenge man må vente før i gangsetting, sa dama i andre enden "Herregud, du skulle jo ha vært på overtidssjekk i dag". Hun ba meg holde meg med telefonen, og etter 3 minutter ringte hun tilbake og ba meg komme så snart som mulig. Da var det bare å ringe samboer for henting til sjekk på sykehuset. Undersøkelsen viste at lillegutt hadde det bra, selv om ingenting tydet på at kroppen min var klar for fødsel ennå. Men ettersom det ser ut til å bli en rolig dag på fødeavdelingen i morgen, ble jeg bedt om å komme for i gangsetting. Da får jeg min første modningstablett.. Var ikke mentalt forberedt på dette, så jeg gruer meg ganske mye akkurat nå..(spesielt fordi det kan ta opptil 2-3 døgn fra første igangsettingskur til fødselen er over). Nå skal jeg ta meg et varmt bad, og slappe av. Sen meg mange gode tanker for morgendagen...
kromis Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Ønsker deg lykke til! Får håpe at du får en positiv opplevelse av igangsettingen... Du får kose deg litt med gubben i kveld så går det kanskje lettere???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå