Gå til innhold

en liten ting jeg lurer på........ (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sønner født med tolv tær, tolv fingre, "doble" tomler og sammenvoksninger på tær og to fingre... skal tro jeg fikk sjokk da han ble født ja. har ikke nevnt d her før pga jeg har vært litt redd for at noen skal kjenne meg igjen, men nå driter jeg i d.

d jeg da altså lurer på er om d er flere her i dette land som kjenner, har noen el vet om noen med de samme evt skavankene el lignende, å om d er noe annet galt med disse.??

min sønn virker 100% normal, men vi vet ikke helt enda:( skal få vite mer + operasjoner over nyttår. gruer meg ja:(

håper på mange svar:)

Skrevet

Tips: Skriv hva det dreier seg om i overskrifta, ellers gidder ikke så mange å se hva det handler om vet du!

Skrevet

jeg vet om en som er født med to tomler! det virket og som en helt uproblematisk greie. Men vet ikke noe særlig mer om det dessverre.

Skrevet

Jeg har ei tante som er født med to tomler, hun er heeeeeeelt normal, den lille extra tommelen er bare der, plager henne ikke!

Skrevet

Hei! Ville gjerne berolige deg med at jeg gikk i klasse med ei jente som var født med 12 tær og hun var/er lynende skarp! Har ikke noe å si om barnet er normalt eller ikke tror jeg! Vær så snill å ikke uroe deg, det går nok veldig, veldig bra skal du se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...