Gå til innhold

Føler meg så ufiks!! Noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ufiks er litt gammeldags ord, da, men kom ikke på noe annet...

Etter fødselen for fem måneder siden føler jeg meg ikke noe attraktiv lenger i det hele tatt! Har aldri vært en sånn person som synes jeg er dødspen og sexy og sånt, men har aldri følt meg sånn som jeg gjør nå! Vekta er nesten på plass igjen, så det er ikke det at jeg føler meg feit. Synes bare at jeg er kjedelig på håret, dratt i ansiktet, får ikke til sminken lenger, har kjedelige klær, etc. Ikke har jeg råd til å kjøpe masse nytt heller, så da blir det bare til at jeg får i det samme gamle. Driver selvsagt ikke og pynter meg når jeg er hjemme på dagtid med lillegutt, så det går greit. Er heller det at jeg ikke synes jeg blir noe fin når jeg skal pynte meg. Føler meg kjip og rett og slett lite pen for tida :(

Flere som har blitt dølle her, eller...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!!! Føler meg ikke bra nei...føler meg rett og slett litt gammel...har ikke råd til å kjøpe nye klær og gå til frisøren hele tiden heller...sammenligner meg med søsteren til mannen min som er 21 år (jeg er 24) og uten barn. Hun har nye klær hele tiden og er frisør, så hun er jo omtrent alltid stilig på håret og nøye sminket...da føler jeg meg som en grå, gammel mus...

Skrevet

Ikke jeg! Var hos frisøren i dag:-) DEILIG! Jeg følte meg leeeenge som en dass etter fødselen men jeg fant ut at det hjelper å ta på seg en dongeribukse istedenfor joggebukse, for eksempel... Ta på mascara og litt pudder på nesen, sett håret i en hestehale om det er langt/rufs det til om du har kort hår, det er utrolig lite som skal til!

Skrevet

M-m! Og det ble ikke noe bedre etter at jeg var hos frisøren, og hun klippet det stygge håret mitt kort, sånn at jeg ble enda styggere! Jeg var sur i mange dager, og min kjære ble sint, for han mente at det gikk da ikke an å bli så sur bare pga. håret! ÅJODA!

Nå er det snart jul, og da blir jeg feit også!

Sånn går no dagan...

Skrevet

Det går litt opp og ned. Tror de dagene jeg er veldig trøtt gjør at jeg føler meg døll også, henger jo sammen med at man ikke orker å ordne seg så mye. Negativ spiral.

De dagene jeg er opplagt er det annerledes. Ergo, sørg for nok hvile, så føler du sikkert for å fikse deg litt. Det er ikke så mye som skal til! Prøv å få litt tid for deg selv og kjøp et par nye plagg ihvertfall, det fortjener du.

Skrevet

He, he! Se nedenfor!

Heldig du som ble finere etter frisørbesøket!

Skrevet

Hehe... Tenkte på dette med jul tidligere i kveld. Jeg skal egentlig ikke spise godteri i ukedagene men smasket i meg noe lakris og så samtidig ned på deigmagen min. Hmmm... Man blir jo ikke akkurat slankere av ribbe osv. Og så kommer januar og da er det mørkt og kaldt og alle er sure fordi det er mørkt og kaldt og derfor gidder man ikke gå ut og blir heller sittende og se på Glamour. Sånn går nu mine daga. :-) Men jeg er fin på håret.

Skrevet

Var nettopp hos frisøren da,så håret er jeg førnøyd med...:)Oppdaget for noen uker siden at mine gamle bukser passer igjen,så det var opptur:)Men,enig med deg-føler at jeg ikke får til å pynte meg lenger!!Føler meg litt som en kjerring (er 27),ikke råd å handle mye nye klær nå og får heller ikke så godt til å sminke meg lenger.Så sånn sett gruer jeg litt til alle juleselskapene,og spesiellt til å kanskje skal gå på byen 2.juledag:(Huff!!!

Er litt enig,i hverdagen hjelper det å bytte ut joggebuksa og sminke seg litt enkelt for å føle seg bedre.De dagene jeg er ekstra trett og ikke gidder noen av delene,og omentrent går i nattdrakten når sambo kommer hjem er kjipe,men slik er det innimellom....

Skrevet

Selv om jeg skal være inne en hel dag MÅ jeg bare ha litt mascara. Ellers blir det mye subbing i pysj eller joggebukse med kjedelig oppsatt hår. Blir som regel gulpa ned i løpet av dagen.

Når jeg skal ut på kjøpesenter prøver jeg å ta på meg en vanlig bukse og genser og sminke meg litt ekstra.

Men jeg føler som deg, HI, som en dass. Gidder ikke bruke masse penger på klær som likevel blir gulpa ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...