Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

magen lignet litt på min, og jeg er og i uke 25;)

Skrevet

Jeg syns nesten den ligna litt på min jeg, og jeg er bare 19+1... hehe..Men det gjør ikke noe, for jeg elsker magen min jeg :-)

Skrevet

hihihi samme her ;)

får ikke nok av den,må se på den hele tiden :P

hehe....

morsomt å se hva andre syns også ;)

Skrevet

venter du gutt eller Kine?

Skrevet

Ja synest d så ut som en guttemage;) Å så er den jo veldig lik i formen som på min å d er en guttemage så da måtte jeg bare spørre om d bare var tilfeldig;)

Skrevet

den er mindre enn min også og jeg er 22+1

Skrevet

oi du var jo like stor som meg,kanske litt større..er ikke helt sikker!!

rart at det skal være såå stor forskjell ???

Skrevet

oj det var en flott struttemage;) venter du og gutt eller?? venter du nr1 eller 2?

Flott mage iallefall:)

Skrevet

Hvordan ser en gutte mage ut da? Eller en jentemage? Er så spent på hvem jeg her der inne jeg.

Skrevet

har hørt at guttemagene står litt mer ut og fremover;) litt vanskelig å forklare igrunnen. En skikkelig guttemage skal ikke sees bakfra da denne bare går fremover;)

jentemagene er litt mer breie, altså mer vannrette og kan og være mulig å se bakfra.

Litt vanskelig å forklare, å iallefall når jeg er værdens dårligeste til å forklare;) hehe

Er jo overtro dette som med mye annet i graviditeten;) hehe

Men d stemmer iallefall på min mage da;) å på veldig mange mager jeg har sett;) men alt med en liten klype salt;)

Skrevet

Vi er omtrendt like runde vi Malin+1 :-)...

Jeg syns det er kjempegøy jeg :-) magen er det fineste på hele meg om dagen :-)

Skrevet

ok, min er veldig struttende, så da er det kanskje gutt der inne da:)

Ja, hild_frøya jeg er også dritstolt over magen min, det er så spesielt å tenke på att det faktisk er ett mennske der inne, egentlig absurd.

Skrevet

min mage er ganske mye større. er i uke 26. magen min har hele tiden vært langt nede, men begynner å heve seg litt nå. venter gutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...